Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z zadrzewieńDrukuj informacjęSprawa: Wydanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z zadrzewieńSzczegóły informacji
Wydanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z zadrzewień
Wydział: Referat Gospodarki Gruntami
Ogłoszono dnia: 2004-07-02 09:07:24
Termin załatwienia
Do 30 dni, w przypadkach skomplikowanych do 60 dni
Osoba kontaktowa
Jacek Barczyński, Tomasz Sromala
Miejsce załatwienia
Wniosek należy złozyć w Biurze Podawczym.
Sprawy merytoryczne załatwia: Referat Gospodarki Gruntami, II piętro, pokój 308
Telefon kontaktowy
(68) 475-56-91
Adres e-mail
j.barczynski@gmina.zgora.pl, t.sromala@gmina.zgora.pl
Miejsce odbioru
Decyzja wysyłana jest pocztą, możliwy jest odbiór osobisty (pokój 308, II piętro).
Wymagane Dokumenty
2. Do wniosku nalezy dołączyć rysunek lub mapę określajacą usytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejacych lub budowanych na tej nieruchomości.
Czas realizacji
- Do 30 dni, w przypadkach skomplikowanych do 60 dni. - Jeżeli nieruchomość stanowi współwłasność kilku osób, wniosek podpisać muszą wszyscy współwłaściciele. - W przypadku wspólności ustawowej małżeńskiej, wniosek powinien być podpisany przez obu małżonków. - Jeżeli posiadacz nie jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym, (jest najemcą, dzierżawcą itp.) - do wniosku należy załączyć pisemną zgodę właściciela terenu, na usunięcie drzew lub krzewów. - W przypadku drzew lub krzewów rosnących na granicy dwóch posesji, wniosek powinien być podpisany przez obu posiadaczy / właścicieli sąsiadujących nieruchomości. - Jeżeli usunięcie drzew lub krzewów związane jest z budową domu, do wniosku wskazane jest załączyć kopię pozwolenia na budowę, lub kopię decyzji o warunkach.
Opłaty
Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorzadowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Gozre za pośrednictwem Wójta Gminy Zielona Góra, w terminie 14 dni od dnia doręczenia.
Uwagi
• Drzewa i krzewy starsze niż 10 lat wymagają zezwolenia na ich usunięcie.
• Zezwolenia na usunięcie nie wymagają drzewa i krzewy owocowe (poza terenem nieruchości wpisanej do rejestru zabytków).
• Zezwolenia na usunięcie nie wymagają drzewa i krzewy owocowe (poza terenem nieruchości wpisanej do rejestru zabytków).
• Obowiazek znajomosci przebiegu i wskazanuia granic nieruchomości, spoczywa na wnioskodawcy (posiadaczu/właścicielu nieruchomości).
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2009 r. Nr 151 poz.1220 z poźn. zm.)
Załączniki
Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z zadrzewieńDrukuj informacjęSprawa: Wydanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z zadrzewień
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Referat Gospodarki Gruntami |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2004-07-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Referat Gospodarki Gruntami |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2004-07-02 09:06:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Referat Gospodarki Gruntami |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2004-07-02 09:07:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Referat Gospodarki Gruntami |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-03-18 09:33:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8058 raz(y) |