ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Udostępnianie rejestru wyborcówDrukuj informacjęSprawa: Udostępnianie rejestru wyborców

Szczegóły informacji

Udostępnianie rejestru wyborców

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Spraw Obywatelskich i Administracyjnych

Ogłoszono dnia: 2014-04-22 12:10:08

Termin załatwienia

Niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Ryszarda Kryś

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Zielona Góra, ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41
Referat Spraw Obywatelskich i Administracyjnych  - pok. 106 (parter)
  • poniedziałek 8.00 - 17.00
  • wtorek - czwartek 7.00 - 15.00
  • piątek - 7.00 - 14.00

Telefon kontaktowy

68 475 56 53

Miejsce odbioru

Rejestr wyborców jest udostępniany, na pisemny  wniosek, do wglądu w Urzędzie Gminy Zielona Góra

Wymagane Dokumenty

    • Wypełniony wniosek o udostępnienie rejestru wyborców
    • Dowód tożsamości do wglądu

Czas realizacji

  • Niezwłocznie

Opłaty

  • Opłat nie pobiera się

Tryb odwoławczy

  • Na nieprawidłowości w rejestrze wyborców mogą być wnoszone reklamacje składane na piśmie lub ustnie do protokołu. Wójt rozpatruje reklamację w terminie 3 dni od dnia jej wniesienia w drodze decyzji. Na decyzję Wójta nieuwzględniającej  reklamacji lub powodującej skreślenie z rejestru wyborców, wnoszący reklamację bądź osoba skreślona z rejestru wyborców może wnieść w terminie 3 dni od daty otrzymania decyzji skargę za pośrednictwem Wójta Gminy Zielona Góra  do Sądu Rejonowego w Zielonej Górze

Uwagi

  • Rejestr wyborców jest udostępniany, na pisemny wniosek, do wglądu w urzędzie gminy najpóźniej w ostatnim dniu pracy Urzędu przed dniem głosowania - w godzinach pracy Urzędu.
  •  Każdy może wnieść do wójta reklamację na nieprawidłowości w rejestrze wyborów, w szczególności w sprawie:
- pominięcia wyborcy w rejestrze wyborców;
- wpisania do rejestru wyborców osoby, która nie ma prawa wybierania;
- niewłaściwych danych o osobach wpisanych do rejestru wyborców;
- ujęcia w rejestrze wyborców osoby, która nie zamieszkuje stale na obszarze gminy

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. Nr 21, poz. 112 z późn. zm.).
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 lipca 2011 r. – w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzeczpospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze (Dz. U. Nr 158, poz. 941z późn. zm).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony