Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

ARCHIWUM BIP Urzędu Gminy Zielona Góra
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Szczegóły informacji

Ustalenie numeru porządkowego dla nieruchomości

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Gospodarki Gruntami

Ogłoszono dnia: 2004-07-01 10:55:47

Termin załatwienia

30 dni

Osoba kontaktowa

Elżbieta Srebniak

Miejsce załatwienia

Referat Gospodarki Gruntami, II piętro, pok. 305

Telefon kontaktowy

68 475 56 89

Adres e-mail

e.srebniak@gmina.zgora.pl

Miejsce odbioru

Referat Gospodarki Gruntami, II piętro, pok. 305

Wymagane Dokumenty

  • Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Załączniki:
1. dla budynków wybudowanych:
      - potwierdzenie przyjęcia obiektu budowlanego do użytkowania wydane przez   
         Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zielonej Górze;
       - kserokopię mapy z "pomiarem powykonawczym budynku" lub "inwentaryzacją budynku"
2. dla budynków w trakcie budowy:
       - kserokopia ostatecznej decyzji o pozwolenie na budowę;
3.dla budynków prognozowanych do wybudowania:
       - opinia o przeznaczeniu nieruchomości wg. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
       - lub w przypadku braku planu miejscowego kserokopię ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy.  
 

Czas realizacji

14 dni

Opłaty

  • Wniosek nie podlega opłacie skarbowej

Uwagi

O ustalenie numeru porządkowego wnioskować może właściciel lub zarządca nieruchomości.

Podstawa prawna

• art. 47a i 47b ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne(Dz.U. z 2010 r. Nr 193, poz.1287 z późn.zm.)
• Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. poz.125 z dnia 2 lutego 2012 r.
• art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. , poz. 267)
 

Załączniki