Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Ustalenie numeru porządkowego dla nieruchomości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Gospodarki Gruntami
Ogłoszono dnia: 2004-07-01 10:55:47
Termin załatwienia
30 dni
Osoba kontaktowa
Elżbieta Srebniak
Miejsce załatwienia
Referat Gospodarki Gruntami, II piętro, pok. 305
Telefon kontaktowy
68 475 56 89
Adres e-mail
e.srebniak@gmina.zgora.pl
Miejsce odbioru
Referat Gospodarki Gruntami, II piętro, pok. 305
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Załączniki:
1. dla budynków wybudowanych:
- potwierdzenie przyjęcia obiektu budowlanego do użytkowania wydane przez
Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zielonej Górze;
- kopia mapy na której kolorem wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku
1. dla budynków wybudowanych:
- potwierdzenie przyjęcia obiektu budowlanego do użytkowania wydane przez
Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zielonej Górze;
- kopia mapy na której kolorem wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku
.2. dla budynków w trakcie budowy:
- kserokopia ostatecznej decyzji o pozwolenie na budowę;
- kserokopia ostatecznej decyzji o pozwolenie na budowę;
- kopia mapy na której kolorem wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku
3.dla budynków prognozowanych do wybudowania:
- opinia o przeznaczeniu nieruchomości wg. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub w przypadku braku planu miejscowego kserokopię ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy
- opinia o przeznaczeniu nieruchomości wg. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub w przypadku braku planu miejscowego kserokopię ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy
- kopia mapy na której kolorem wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku
Czas realizacji
14 dni
Opłaty
- Wniosek nie podlega opłacie skarbowej
Uwagi
O ustalenie numeru porządkowego wnioskować może właściciel lub zarządca nieruchomości.
Podstawa prawna
• art. 47a i 47b ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne(Dz.U. z 2010 r. Nr 193, poz.1287 z późn.zm.)
• Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. poz.125 z dnia 2 lutego 2012 r.
• art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. , poz. 267)
• Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. poz.125 z dnia 2 lutego 2012 r.
• art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. , poz. 267)