ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Dzierżawa nieruchomości gminnychDrukuj informacjęSprawa: Dzierżawa nieruchomości gminnych

Szczegóły informacji

Dzierżawa nieruchomości gminnych

Wydział: Referat Gospodarki Gruntami

Ogłoszono dnia: 2004-07-01 10:35:19

Termin załatwienia

Bez zbędnej zwłoki

Osoba kontaktowa

Halina Milak

Miejsce załatwienia

Urząd  Gminy  Zielona  Góra
ul.  Generała Jarosława Dąbrowskiego  41
65 – 021  Zielona  Góra 
piętro  II  pokój 305
 

Telefon kontaktowy

68 475 56 88

Adres e-mail

h.milak @ gmina.zgora.pl

Miejsce odbioru

Referat Gospodarki Gruntami, piętro  II  pokój 305
 

Wymagane Dokumenty

•  wniosek o  dzierżawę  nieruchomości lub  jej  części  zawierający  położenie, nr   ewidencyjny  nieruchomości, powierzchnię  do  dzierżawy, cel dzierżawy i planowany sposób zagospodarowania oraz  okres  dzierżawy (wzór wniosku do pobrania na dole strony)
•  aktualny  egzemplarz  mapy  sytuacyjno-wysokościowej z  zaznaczonym  terenem   do  wydzierżawienia. Mapę  można  zakupić w  Powiatowym  Ośrodku Dokumentacji  Geodezyjnej i  Kartograficznej  w  Zielonej  Górze   ul. Podgórna  5
 

Czas realizacji

90  dni  

Opłaty

wniosek nie podlega opłacie skarbowej

Uwagi

•  Wniosek  opiniowany  jest  przez   Referat  Infrastruktury  Technicznej  oraz  Referat Planowania Przestrzennego
•   Umowa   dzierżawy  zawierana  jest  na czas określony
 

Podstawa prawna

•  Ustawa  z  dnia  23  kwietnia 1964r  Kodeks  cywilny  ( Dz.U. Nr 16 poz.93 z późn.zm.) 
•  Ustawa  z  dnia  21 sierpnia 1997r  o  gospodarce  nieruchomościami  (Dz.U. z 2010r Nr  102  poz. 651 z późn.zm. )
• Uchwała  Nr VI/64/2007 Rady  Gminy  Zielona  Góra  z  dnia 30 marca 2007r  w  sprawie  zasad  nabywania, zbywania i obciążania   nieruchomości oraz  ich   wydzierżawiania  lub  wynajmowania   na  okres  dłuższy niż  3  lata  
• Zarządzenie  Nr 127/2012  Wójta  Gminy  Zielona  Góra  z  dnia  25  września  2012r
w  sprawie  ustalenia  stawek czynszu  dzierżawnego   za  grunty  stanowiące  mienie   komunalne   Gminy  Zielona  Góra                             
                                                                         
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Referat Gospodarki Gruntami
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2004-07-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Referat Gospodarki Gruntami
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2004-07-01 10:30:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Referat Gospodarki Gruntami
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2004-07-01 10:35:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Referat Gospodarki Gruntami
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-03-20 10:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5926 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony