ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zamiana nieruchomościDrukuj informacjęSprawa: Zamiana nieruchomości

Szczegóły informacji

Zamiana nieruchomości

Wydział: Referat Gospodarki Gruntami

Ogłoszono dnia: 2004-07-02 09:02:14

Termin załatwienia

ok. 6 miesięcy

Osoba kontaktowa

Elżbieta Srebniak

Miejsce załatwienia

Referat Gospodarki Gruntami, II piętro, pok. 305

Telefon kontaktowy

68 475 56 89

Adres e-mail

e.srebniak@gmina.zgora.pl

Miejsce odbioru

-

Wymagane Dokumenty

 

  • Wniosek o zamianę nieruchomości pomiędzy gminą a osobą fizyczną lub prawną.
    Załącznik:
    - aktualny egzemplarz mapy sytuacyjno-wysokościowej z naniesioną lokalizacją gruntu o zamianę którego wnioskodawca się ubiega. Mapę można zakupić w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Zielonej Górze ul.Podgórna 5.
  • W przypadku braku wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia .

Czas realizacji

  • Rozpatrzenie wniosku do l-go miesiąca.
  • Procedura zamiany około 6 m-cy

Opłaty

wniosek nie podlega opłacie skarbowej

Uwagi

• W przypadku nierównej wartości zamiennych nieruchomości stosuje się dopłatę której wysokość jest równa różnicy wartości zamiennych nieruchomości. Wartość nieruchomości ustala rzeczoznawca majątkowy .
• Koszty sporządzenia dokumentacji geodezyjnej i szacunkowej ponosi wnioskodawca.
 

Podstawa prawna

• ustawa z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r Nr 142 , poz. 1591 z późn. zm )
• ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r Kodeks Cywilny ( Dz. U. Nr 16 , poz.93 z póżn.zm)
• ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm. )
• uchwała Nr VI /64/2007 Rady Gminy Zielona Góra z dnia 30 marca 2007 r w sprawie zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania na okres dłuższy niż 3 lata

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Referat Gospodarki Gruntami
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2004-07-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Referat Gospodarki Gruntami
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2004-07-02 09:01:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Referat Gospodarki Gruntami
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2004-07-02 09:02:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Referat Gospodarki Gruntami
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-03-20 11:16:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4763 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony