ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeru porządkowego dla nieruchomościDrukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeru porządkowego dla nieruchomości

Szczegóły informacji

Ustalenie numeru porządkowego dla nieruchomości

Wydział: Referat Gospodarki Gruntami

Ogłoszono dnia: 2004-07-01 10:55:47

Termin załatwienia

30 dni

Osoba kontaktowa

Elżbieta Srebniak

Miejsce załatwienia

Referat Gospodarki Gruntami, II piętro, pok. 305

Telefon kontaktowy

68 475 56 89

Adres e-mail

e.srebniak@gmina.zgora.pl

Miejsce odbioru

Referat Gospodarki Gruntami, II piętro, pok. 305

Wymagane Dokumenty

  • Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Załączniki:
1. dla budynków wybudowanych:
      - potwierdzenie przyjęcia obiektu budowlanego do użytkowania wydane przez   
         Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zielonej Górze;
       - kopia mapy na której kolorem  wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku
.2. dla budynków w trakcie budowy:
       - kserokopia ostatecznej decyzji o pozwolenie na budowę;
       - kopia mapy na której kolorem  wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku
3.dla budynków prognozowanych do wybudowania:
       - opinia o przeznaczeniu nieruchomości wg. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub w przypadku braku planu miejscowego kserokopię ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy
       - kopia mapy na której kolorem  wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku
 

Czas realizacji

14 dni

Opłaty

  • Wniosek nie podlega opłacie skarbowej

Uwagi

O ustalenie numeru porządkowego wnioskować może właściciel lub zarządca nieruchomości.

Podstawa prawna

• art. 47a i 47b ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne(Dz.U. z 2010 r. Nr 193, poz.1287 z późn.zm.)
• Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. poz.125 z dnia 2 lutego 2012 r.
• art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. , poz. 267)
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Referat Gospodarki Gruntami
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2004-07-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Referat Gospodarki Gruntami
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2004-07-01 10:54:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Referat Gospodarki Gruntami
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2004-07-01 10:55:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Referat Gospodarki Gruntami
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-07-03 08:05:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6631 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony