ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Rozgraniczenie nieruchomościDrukuj informacjęSprawa: Rozgraniczenie nieruchomości

Szczegóły informacji

Rozgraniczenie nieruchomości

Wydział: Referat Gospodarki Gruntami

Ogłoszono dnia: 2004-07-02 08:40:43

Termin załatwienia

Termin zakończenia postępowania rozgraniczeniowego uzależniony jest od prac geodety oraz stopnia trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie ustalania granicy.

Osoba kontaktowa

Szot Wioletta

Miejsce załatwienia

Referat Gospodarki Gruntami, pok 306,  II piętro.

Telefon kontaktowy

68 454-46-54

Adres e-mail

wioletta.szot@gmina.zgora.pl

Miejsce odbioru

Decyzja wysyłana jest pocztą, możliwy jest odbiór osobisty (pok.306 II piętro).

Wymagane Dokumenty

Wniosek o wszczęcie postepowania rozgraniczeniowego (wzór wniosku do pobrania na dole strony), kopia mapy, kopia dokumentu potwierdzającego prawo do władania nieruchomością.

Czas realizacji

Postanowienie o wszczęciu rozgraniczenia - do 7 dni. Wydanie decyzji rozgraniczeniowej niezwłocznie po otrzymaniu dokumentów od geodety. Zakończenie rozgraniczenia - 6 miesięcy.

Opłaty

Wniosek nie podlega opłacie skarbowej

Tryb odwoławczy

Decyzja jest ostateczna, jeżeli  strony przyjmują ustalone granice w trybie rozgraniczenia. Strona  niezadowolona z ustalenia przebiegu  granic może żądać, w terminie 14 dni od dnia doręczenia   niniejszej decyzji przekazania sprawy sądowi.
W przypadku umorzenia postepowania rozgraniczeniowego stronom przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Wójta Gminy Zielona Góra, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
 

Uwagi

- Po złożeniu wniosku  Wójt Gminy Zielona Góra wydaje postanowienie o wszczęciu postępowania rozgraniczeniowego, na postanowienie to nie służy stronom zażalenie. Czynności ustalenia granic przebiegu na gruncie wykonuje upoważniony geodeta na koszt wnioskodawcy. Z czynności ustalenia przebiegu granic  geodeta uprawniony sporządza protokół graniczny, który z kompletem dokumentów przedkłada Wójtowi  do zatwierdzenia.
– Wskazane jest podanie we wniosku kontaktowego numeru telefonicznego, pod którym Wnioskodawca jest dostepny w godzinach pracy Urzędu Gminy Zielona Góra.
- W przypadku postępowania prowadzonego na wniosek koszty sporządzenia dokumentacji geodezyjnej pokrywa wnioskodawca.
 

Podstawa prawna

- ustawa z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2011 r. Nr 193 poz. 1289 z późn. zm.)
- rozporządzenie ministra spraw wewnętrznych i administracji oraz ministra rolnictwa i gospodarki żywnościowej z dnia 14.04.1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. z 1999 r. Nr 45 poz. 453).
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Referat Gospodarki Gruntami
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2004-07-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Referat Gospodarki Gruntami
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2004-07-02 08:38:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Referat Gospodarki Gruntami
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2004-07-02 08:40:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Referat Gospodarki Gruntami
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-03-15 12:34:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5146 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony