Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Brzeźnica
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko urzędnicze

Miejsce pracy: Urząd Gminy Brzeźnica

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy

Data udostępnienia: 2023-03-03

Ogłoszono dnia: 2023-03-03

Termin składania dokumentów: 2023-03-14 15:00:00

Nr ogłoszenia: OG.2110.1.2023

Zlecający: Wójt Gminy Brzeźnica

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
4) wykształcenie wyższe ( preferowane kierunki: administracja),
5) co najmniej 3 letni staż pracy,
6) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i innych aktów prawnych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o petycjach, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
7) biegła znajomość platformy ePUAP, obsługi Legislatora - Edytor Aktów Prawnych,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
9) cieszenie się nieposzlakowaną opinią.
b. Wymagania dodatkowe:
1. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
2. dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych,
3. predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, odporność na stres,
4. dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
5. dyspozycyjność,
6. wysoka kultura osobista, komunikatywność,
7. dobra organizacja pracy, kreatywność w działaniu, rzetelność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zapewnienie obsługi sekretariatu Urzędu Gminy, przyjmowanie, wysyłanie, rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
  2. Prowadzenie ewidencji korespondencji pism wpływających do Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, 
  3. Prowadzenie rejestru  upoważnień, skarg, petycji i wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
  4. Przygotowanie i obsługa spotkań, sesji, konkursów i narad,
  5. Zaopatrzenie Urzędu w niezbędny sprzęt i materiały biurowe, gospodarcze,
  6. Zamawianie pieczęci i ich ewidencjonowanie,
  7. Kompletowanie aktów prawnych wpływających do Urzędu i udostępnianie ich interesantom oraz pracownikom Urzędu,
  8. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych,
  9. Organizowanie szkoleń pracowników i badań okresowych pracowników Urzędu,
  10. Przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy
  11. Przygotowywanie projektów planów urlopowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
  12. Przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
  13. Ewidencja czasu pracy pracowników Urzędu,
  14. Kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych,
  15. W zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy:
  1. rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych,
  2. udział w dochodzeniach powypadkowych,
  3. współdziałanie z inspekcją pracy.
    1. Obsługa administracyjna Rady, Wójta, Komisji Rady i zebrań wiejskich,
przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady, Zarządzeń Wójta, komisji Rady oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady:
  1. przechowywanie uchwał i zarządzeń, w tym przesyłanie uchwał Rady Gminy do organów nadzoru i do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego,
  2. podejmowania czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem Sesji Rady, posiedzeń Komisji i zebrań wiejskich,
  3. protokołowanie obrad sesji i spotkań Wójta,
  4. prowadzenie rejestru uchwał Rady, Komisji Rady i zarządzeń Wójta,
  5. prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych.
    1. Prowadzenie kalendarza Wójta, w tym terminarza przyjęć interesantów, rezerwacja wynajmu sal, świetlic wiejskich,
    2. Obsługa tablic ogłoszeń Urzędu Gminy oraz obowiązki w zakresie BIP-u,
    3. Prowadzenie rejestrów: delegacji wyjazdów służbowych, wyjść służbowych i prywatnych pracowników Urzędu,
    4. Prenumerata czasopism do Urzędu,
    5. Sprawy socjalne pracowników Urzędu,
 Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi pracowników Urzędu, kierowników jednostek oraz radnych,
23. Wykonywanie innych czynności i zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta, Sekretarza Gminy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
Miejsce pracy:
Praca w budynku Urzędu i poza nim (m.in. wyjazdy na szkolenia, spotkania, zebrania, wyjście na pocztę).  Budynek Urzędu piętrowy i nie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak windy.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane z analizą i stosowaniem przepisów oraz obsługą komputera i urządzeń biurowych. Jest wyposażone w niezbędne urządzenia techniczne. Praca odbywa się w podstawowym systemie czasu pracy w wymiarze 1/1 etatu, jednozmianowa. Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Współpraca z pracownikami Urzędu i jednostkami zewnętrznymi, korespondencja tradycyjna i e-mailowa, przemieszczanie się wewnątrz budynku Urzędu. Praca na stanowisku wymagająca odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu, oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych. Praca o charakterze administracyjnym, siedząca, chodząca, wymagająca, kontaktów z instytucjami i innymi jednostkami w zakresie realizacji zadań. 

V. Wymagane dokumenty:

  1. 1. list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
    2. życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany,
    3. kserokopie dyplomów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie kandydata,
    4. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, posiadane kwalifikacje, umiejętności, w tym spełnienie wymagań niezbędnych wskazanych w niniejszym ogłoszeniu,
    5. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    6. własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    7. własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    8. własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
    9. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    10. własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzania procesu naboru,
11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.
Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane odpowiednio przez podmiot wystawiający dokument lub podpisane czytelnie przez kandydata składającego ofertę.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-03-14 15:00:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem „Konkurs na stanowisko pracy do spraw ogólnoorganizacyjnych,
 kadr i obsługi organów Gminy w Urzędu Gminy w Brzeźnicy” drogą pocztową na adres Urzędu Gminy w Brzeźnicy ul. Zielonogórska  30, 68 -113 Brzeźnica lub osobiście
w sekretariacie UG Brzeźnica, pokój nr 6 do dnia 14 marca 2023 r. do godz.15:00. Zgłoszenia, które wpłyną do Urzędu po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
drogą pocztową na adres Urzędu Gminy w Brzeźnicy ul. Zielonogórska  30, 68 -113 Brzeźnica lub osobiście
w sekretariacie UG Brzeźnica, pokój nr 6 do dnia 14 marca 2023 r. do godz.15:00.

VII. Informacje dodatkowe:

Wyklucza się przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego certyfikatu kwalifikowalnego. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data i godzina dostarczenia do adresata.
W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty można odebrać w terminie trzech miesięcy, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne przeprowadzona będzie rozmowa i/lub test kwalifikacyjny, o terminie których kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie, na wskazane przez nich numery. Informujemy, że Urząd Gminy w Brzeźnicy z siedzibą przy, ul. Zielonogórskiej 30 jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 22¹ kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Wójt Gminy Brzeźnica zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania konkursowego na każdym etapie naboru bez podania przyczyny. Wójt Gminy Brzeźnica zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia naboru, jeżeli kandydat nie spełnia oczekiwań pracodawcy.
W przypadku zaproszenia kandydata na rozmowę i/lub test kwalifikacyjny należy mieć przy sobie (do wglądu) oryginały dokumentów potwierdzających wykształcenie i przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.brzeznica.com.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Brzeźnica.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brzeźnica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Roszak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-03 12:43:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Patryk Maścibroda
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-03 12:44:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Patryk Maścibroda
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-03-21 12:12:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1136 raz(y)