Ogłoszenia o naborze
Szczegóły informacji
Ogłoszenie o naborze na stanowisko radcy prawnego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
Informacja ogłoszona dnia 2011-06-28 15:19:50 przez Renata Piwowarczyk
Akapit nr 1 - brak tytułu
Krosno Odrzańskie, 2011-06-28
O-II.2110.3.2011
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór
na stanowisko radcy prawnego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami,
Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
I. Miejsce zatrudnienia
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie
II. Forma zatrudnienia: – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze ½ czasu pracy na stanowisku urzędniczym.
III. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na tym stanowisku:
A. Wymagania niezbędne.
Kandydatem może być osoba która:
1. Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458 ze zm.).
2. Ma prawo wykonywania zawodu radcy prawnego i spełnia wymagania określone Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 - tekst jednolity ze zm.).
B. Wymagania dodatkowe.
1. Co najmniej dwuletni staż pracy w administracji publicznej lub doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego.
2. Znajomość przepisów związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku radcy prawnego.
3. Obsługa programu prawniczego LEX.
4. Staranność, samodzielność, obowiązkowość.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Świadczenie pomocy prawnej, udzielanie porad i konsultacji prawnych, sporządzanie opinii prawnych, opracowywanie projektów aktów prawnych oraz występowanie przed sądami i urzędami, w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa takich jak m.in.:
1) gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność gminy w zakresie uregulowanym ustawą i uchwałami Rady,
2) sprzedaż, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użyczenie, dzierżawę lub najem nieruchomości gminnych,
3) sprzedaż lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców,
4) sprzedaż oraz oddawanie w użytkowanie wieczyste działek budowlanych i przyległych,
5) przekazywanie w trwały zarząd nieruchomości jednostkom organizacyjnym,
6) prowadzenie przetargów na sprzedaż, oddawanie w użytkowanie wieczyste, najem, dzierżawę nieruchomości gminnych,
7) przygotowanie i prowadzenie postępowania w sprawach związanych ze scalaniem i podziałem nieruchomości,
8) prowadzenie spraw związanych z udziałem w nieruchomości wspólnej we wspólnotach mieszkaniowych,
9) prowadzenie spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości oraz nabywaniem gruntów na rzecz gminy w celu realizacji celów publicznych,
10) regulowanie w księgach wieczystych stanu prawnego nieruchomości,
11) regulowanie stanu prawnego nieruchomości gminnych,
12) znoszenie współwłasności nieruchomości,
13) ustalanie opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów, trwałego zarządu, dzierżawy, oraz opłat adiacenckich,
14) aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów, trwałego zarządu, dzierżawy oraz najmu,
15) występowanie do wojewody o nieodpłatne nabycie przez gminę prawa własności nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa,
16) opiniowanie spraw z zakresu wykonywania przez Burmistrza prawa pierwokupu,
17) prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz nieodpłatne przejmowanie gruntów będących w użytkowaniu wieczystym w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem umów,
18) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o pracowniczych ogrodach działkowych,
19) prowadzenie spraw w zakresie oddawania gruntów w wieczyste użytkowanie Spółdzielniom, które mają roszczenia wymagalne,
20) prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa,
21) opiniowanie umów na dzierżawę ogródków przydomowych oraz regulowanie stanu terenowo-prawnego gruntów wspólnot mieszkaniowych,
22) prowadzenie spraw dotyczących targowisk, ich regulaminów, propozycji stawek opłat i sposobu poboru,
23) przygotowywanie propozycji stawek czynszu za lokale mieszkalne i użytkowe,
24) reprezentowanie gminy na zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
25) przygotowywanie projektów uchwał oraz opinii do wniosków o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków,
26) opiniowanie wniosków o wydanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie usuwania i unieszkodliwiania odpadów,
27) realizowanie zadań wynikających z ustawy prawo ochrony środowiska i ustawy o ochronie przyrody oraz ustawy o ochronie zwierząt,
28) realizowanie zadań wynikających z ustawy o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia
1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy.
4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie – dyplom ukończenia studiów wyższych – uwierzytelniona kopia.
5. Dokumenty potwierdzające staż pracy w administracji publicznej lub doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego – uwierzytelniona kopia.
5. Uwierzytelniona kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych.
6. Oświadczenie kandydata, ze posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
VI. Sposób i termin składania ofert:
1. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 8 lipca 2011 r.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko radcy prawnego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa”.
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 21.11.2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim. Osobą upoważnioną do kontaktu jest: Sekretarz Gminy – Agnieszka Czarnolewska. Telefon kontaktowy: 68 383 50 17.
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
Marek Cebula
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Agnieszka Czarnolewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-06-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Czarnolewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-06-28 15:19:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-06-28 15:19:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-06-28 15:19:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 25625 raz(y) |