Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zespół Szkolno Przedszkolny w Wężyskach

Szczegóły informacji

Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Chyże gmina Krosno Odrzańskie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-09-03 15:00:52 przez Rafał Gwiazdowski

Akapit nr - brak tytułu

IR.IX-340/1/2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych [t.j. Dz.U. nr 223, poz.1655 z 2007r. z późniejszymi zmianami] na wykonanie zadania pn:
„Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Chyże gmina Krosno Odrzańskie”
1. ZAMAWIAJĄCY GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE Siedziba Zamawiającego: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22,
1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego: http:// www.krosnoodrzanskie.pl; e-mail:
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Chyże gmina Krosno Odrzańskie”
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – miejscowość Chyże nr 38, działka nr 14, gmina Krosno Odrzańskie, powiat krośnieński, województwo lubuskie.
2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
2.5. Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy
2.6. Określenie przedmiotu zamówienia : Wykonanie przebudowy budynku świetlicy wiejskiej z adaptacją poddasza na użytkowe. Budynek całorocznego użytkowania, z przystosowanym parterem dla osób niepełnosprawnych. Dane techniczne przebudowywanego budynku: - powierzchnia użytkowa cz. nadziemnej - 289,60 m2, - powierzchnia zabudowy - 210,00 m2, - kubatura budynku - 1676,00 m3. Budynek wyposażony w instalacje wod-kan, elektryczne, ogrzewanie elektryczne, wentylację grawitacyjną i mechaniczną, instalacje p.poż i hydranty wewnętrzne. Elementy zagospodarowania terenu - ogrodzenie o długości 90,0 m z bramą i furtką, chodniki, place i droga dojazdowa o powierzchni łącznej 424,74 m2 , plac zabaw z wyposażeniem o powierzchni 100 m2. Elementy uzbrojenia terenu - przebudowa przyłączy wod-kan, budowa oświetlenia terenu - 3 latarnie.
2.7. Wspólny słownik zamówień [CPV]: 45 26 27 00-8; 45 11 12 91-4.
2.8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.9. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE
3. Termin wykonania zamówienia – 13 miesięcy licząc od daty podpisania umowy.
4. Informacja na temat wadium – wymagane wadium w wysokości 20 000,00 zł.
5. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających - nie dotyczy
6. WARUNKI UDZIAŁU
6.1. Opis warunków udziału w postępowaniu : Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności [art. 22 ust.1 pkt.1 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykaże, że dysponuje wykwalifikowana kadrą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, to jest - w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zamówienie w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia - wykonał adaptację budynku o kubaturze min. 1000 m3, 3) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
6.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli dotyczy.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.
7) Wymagane jest wskazanie osoby - kierownika robót, posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu załączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych i kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli zakres uprawnień budowlanych osoby wskazanej na funkcję kierownika robót nie obejmuje całości robót, należy wskazać pozostałych kierowników robót.
8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Polisa O.C. Wykonawcy
10) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z placem budowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową.
11) Oświadczenie Wykonawcy, o zakresie robót, które wykonawca wykona własnymi siłami i o zakresie robót, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
7. PROCEDURA
7.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
7.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
7.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie
8. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
8.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
8.2. Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert upływa dnia 2 października 2009 r. o godzinie 12:00. Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim ul. Parkowa 1 , budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
8.3. Otwarcie ofert nastąpi : dnia 2 października 2009 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim ul. Parkowa 1, budynek „A” – Sala 1000-lecia.
8.4. Termin związania z ofertą: 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
9. Ogłoszenie o przetargu zostało umieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.09.2009 r. , Numer ogłoszenia: 147159-2009.
10. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy.
12. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej - nie dotyczy.
13. Informacje dodatkowe: Dofinansowanie projektu z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach pomocy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania „Odnowa i Rozwój Wsi”.
14. Uprawniony do kontaktów z oferentami Jolanta Duziak, tel.(0-68) 3835017 wew. 313.
 
Zatwierdzam: Burmistrz Krosna Odrzańskiego Andrzej Chinalski
Krosno Odrzańskie dnia 2009-09-03