Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zespół Szkolno Przedszkolny w Wężyskach

Szczegóły informacji

Oświetlenie drogowe

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2007-06-29 11:54:39 przez , informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 164, poz. 1163 z 2006 r. z późn. zm.) na realizacje zadania inwestycyjnego:


„Budowa oświetlenia drogowego w Krośnie Odrzańskim ul. Kazimierza Odnowiciela, Władysława Łokietka, Fryderyka Chopina i Józefa Bojarskiego"
 


I. ZAMAWIAJĄCY

NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-000 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa oświetlenia drogowego ul. Kazimierza Odnowiciela, Władysława Łokietka, Fryderyka Chopina
i Józefa Bojarskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Zakres robót ul. Kazimierza Odnowiciela i Władysława Łokietka

1) stawianie słupów oświetleniowych SO9/PR-F (h-9m) stalowych rurowych ocynkowanych posadawianych na fundament B-120 lub słup równoważny, z wnęką dla zamontowania złącza bezpiecznikowego IZK – 11szt.
2) montaż wysięgników W9/1oc/1500 KR16 lub równoważnych – 4szt + W9/1oc/1000 KR16 lub równoważny – 7szt.
3) montaż na wysięgniku słupa opraw JET 2 150W IP 65 CL.I /lub równoważnej z lampą sodową HPS-T 150W lub SON-T PIA Plus 150W lub innej równoważnej – 11szt.)
4) układanie kabla YAKY 4 x 35mm2 zasilającego słupy oświetleniowe – 397m
5) uziemienie słupów końcowych oświetleniowych
2. Zakres robót ul. Józefa Bojarskiego

1) stawianie słupów oświetleniowych SO8/Noc (h-8m) stalowych ocynkowanych profilowanych posadawianych na fundament B-120/lub słup równoważny, z wnęką dla zamontowania złącza bezpiecznikowego IZK – 4szt
2) montaż wysięgników W6/1oc/1500 KR12 /lub równoważnych – 4szt
3) montaż na wysięgniku słupa opraw JET 2 100W IP 65 CL.I /lub równoważnej z lampą sodową HPS-T 100W lub SON-T PIA Plus 100W lub innej równoważnej
4) układanie kabla YAKY 4x25mm2 zasilającego słupy oświetleniowe – 144m
5) podmostkowanie kabla zasilającego oświetlenie do istniejącej linii napowietrznej oświetlenia
6) uziemienie słupa końcowego oświetleniowego i słupa ŻN/P-10

3. Zakres robót ul. Fryderyka Chopina

1) stawianie słupów oświetleniowych SO8/Noc {h-8m} stalowych ocynkowanych profilowanych posadawianych na fundament B-120 / lub słup równoważny,
z wnęką dla zamontowania złącza bezpiecznikowego IZK – 7szt
2) montaż wysięgników W6/1oc/1500 KR12 /lub równoważnych – 7szt
3) montaż na wysięgniku słupa opraw JET 2 100W IP 65 CL.I /lub równoważnej z lampą sodową HPS-T 100W lub SON-T PIA Plus 100W lub innej równoważnej
4) układanie kabla YAKY 4x25mm2 zasilającego słupy oświetleniowe – 265 m
5) podmostkowanie kabla zasilającego oświetlenie do istniejącej linii napowietrznej oświetlenia
6) uziemienie słupów końcowych oświetleniowych i słupa ŻN/P-10

4. Zamówienie obejmuje ponadto następujące elementy i prace, które oprócz elementów zawartych w przedmiarze powinny być uwzględnione w cenie ofertowej

1) wszystkie prace geodezyjne związane z wytyczaniem, pomiarami powykonawczymi i dokumentacją powykonawczą realizowanego zadania,
2) zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót pod względem BHP,
3) prace przygotowawcze i porządkowe w trakcie i po realizacji robót,
4) koszty związane z zajęciem pasa drogowego drogi krajowej (ul. Obrońców Stalingradu).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

• Informacja na temat wadium: nie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień publicznych, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
a w szczególności wymagania minimalne dla Wykonawców:

1) w zakresie dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże że dysponuje kadrą posiadającą uprawnienia budowlane
w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót o zakresie i wartości porównywalnej
z niniejszym zamówieniem, a w szczególności udokumentuje, że zrealizował jako Wykonawcy w okresie 5 lat trzy zadania o wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analiz złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia) – (nie spełnia).
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
A. W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Wykonawca składa następujące dokumenty:
A.1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr do SIWZ,
A.2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego
w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
A.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu
A.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
A.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty.
B.1. Wykaz robót potwierdzających spełnienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego doświadczenia, wykonywanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
B.2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz załączonymi uprawnieniami zawodowymi i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego
w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów i urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42
z późn. zm.)
C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć oświadczenie finansowe wg wzoru załączonego do SIWZ.
D. Inne dokumenty, które wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
1) Zaakceptowaną przez Wykonawcę – poprzez parafowanie przez osoby uprawnioną – Wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ
2) Kosztorysy

IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, pokój nr 19, budynek B lub pobrać ze strony internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19 lipca 2007 r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, budynek A, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.3. Otwarcie ofert: nastąpi dnia 19 lipca 2007 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego, budynek B, pokój nr 20

IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.5) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy