ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.2110.11.2022.NGDrukuj informację Ogłoszenie numer: O.2110.11.2022.NG

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny Specjalista - Architekt Miejski

Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego

Data udostępnienia: 2022-12-16

Ogłoszono dnia: 2022-12-16

Termin składania dokumentów: 2022-12-27 15:30:00

Nr ogłoszenia: O.2110.11.2022.NG

Id ogłoszenia: O.2110.11.2022.NG

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza drugi nabór
na stanowisko Głównego Specjalisty – Architekta Miejskiego w Wydziale Rozwoju, Inwestycji
i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
 
 
 
Kandydatem może być osoba, która:
  1. Spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2 i 3 oraz ust. 4 ustawy o pracownikach samorządowych.
  2. Posiada obywatelstwo polskie.
  3. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  4. Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
  6. Posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej lub posiada dyplom ukończenia innych studiów wyższych i ukończyła studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej.
  7. Posiada uprawnienia do sporządzania projektów aktów planistycznych zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz.U z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.).
  8. Posiada uprawnienia do sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy zgodnie z art. 60 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz.U z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.).
  9. Posiada co najmniej czteroletni staż pracy.
  10. Posiada umiejętność obsługi komputera i sprzętu komputerowego.
  11. Posiada umiejętność organizacji pracy zespołu.
  12. Zna zagadnienia związane z historią architektury Krosna Odrzańskiego i jego rozwoju urbanistycznego.
  13. Zna przepisy prawa z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o drogach publicznych, Prawo energetyczne, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Prawo budowlane oraz ustawę o gospodarce nieruchomościami, a także przepisów wykonawczych.
  14. Zna zagadnienia związane z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku Głównego Specjalisty – Architekta Miejskiego w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z architekturą lub planowaniem przestrzennym.
  2. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
  3. Prawo jazdy kat. B.
  4. Znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
  5. Umiejętność czytania dokumentacji architektonicznej.
  6. Komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych, odporność na stres, wysoka kultura osobista, staranność, samodzielność, obowiązkowość.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy.
  2. Przygotowanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
  3. Przygotowanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
  4. Opiniowanie w formie postanowienia wstępnych projektów podziału nieruchomości.
  5. Opiniowanie lokalizacji i formy plastycznej projektów reklam na terenie gminy.
  6. Prowadzenie spraw związanych z rewitalizacją miasta.
  7. Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków oraz realizacja obowiązków Gminy wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
  8. Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie prowadzonych zadań.
  9. Przygotowywanie materiałów do projektu budżetu w zakresie planowania przestrzennego.
  10. Współudział w opracowaniu Wieloletniego Planu Inwestycyjnego.
  11. Współpraca przy przygotowywaniu ofert dla inwestorów krajowych i zagranicznych.
  12. Dokonywanie analizy i wyboru obszarów terenu gminy przeznaczonych do opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
  13. Dokonywanie analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy w celu oceny aktualności studium i planów miejscowych.
  14. Organizowanie zamówień publicznych na wykonywanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmian tych dokumentów.
  15. Inicjowanie, koordynacja i obsługa działań związanych ze sporządzaniem planów miejscowych oraz zmian studium.
  16. Prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę.
  17. Opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego województwa.
  18. Przygotowywanie postanowień, projektów uchwał, zarządzeń i innych aktów prawnych zgodnie z zakresem obowiązków.
  19. Monitorowanie zmian zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy oraz w prawodawstwie i orzecznictwie.
  20. Opracowywanie projektów podziałów nieruchomości na terenie gminy.
  21. Inicjowanie i organizowanie konkursów architektonicznych i urbanistyczno-architektonicznych.
stanowisko urzędnicze, administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie – dyplom lub zaświadczenie ukończenia studiów wyższych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  5. Dokumenty potwierdzające staż pracy - kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  6. Inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe oraz posiadane kwalifikacje (dodatkowe uprawnienia, dyplom ukończenia studiów podyplomowych, zaświadczenia o szkoleniach – kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  7. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze ogłoszone przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1 z późn. zm.)".
 
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby. List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-12-27 15:30:00
b. Sposób:
  1. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 27 grudnia 2022 r. do godziny 15.30. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Na kopercie powinien znajdować się napis:
„Drugi nabór na stanowisko Głównego Specjalisty – Architekta Miejskiego w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”.
 
c. Miejsce:
Urza Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie
 

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
 
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim pod nr tel. 68 4109 710.
 
 
BURMISTRZ
 Marek Cebula

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Gałązka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-16 15:15:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Kamila Korman
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-16 15:18:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Kamila Korman
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-16 15:02:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
548 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony