ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.2111.7.2024.NGDrukuj informację Ogłoszenie numer: O.2111.7.2024.NG

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Data udostępnienia: 2024-07-23

Ogłoszono dnia: 2024-07-23

Termin składania dokumentów: 2024-08-12 16:30:00

Nr ogłoszenia: O.2111.7.2024.NG

Id ogłoszenia: O.2111.7.2024.NG

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba, która:
  1. Spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2 i 3 oraz ust. 4 ustawy o pracownikach samorządowych.
  2. Posiada obywatelstwo polskie.
  3. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  4. Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
  6. Posiada wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane o kierunku: prawo, administracja publiczna, zarządzanie, gospodarka nieruchomościami, ochrona środowiska lub pokrewne.
  7. Posiada co najmniej pięcioletni staż pracy.
  8. Posiada umiejętności obsługi komputera i sprzętu komputerowego.
  9. Posiada umiejętność organizacji pracy zespołu.
  10. Zna przepisy prawa z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Prawa ochrony środowiska, Prawa wodnego, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawie o ochronie zwierząt.
  11. Zna zagadnienia związane z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku Naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym.
  2. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
  3. Prawo jazdy kat. B.
  4. Uprawnienia specjalistyczne (np. uprawnienia geodezyjne, wyceny nieruchomości).
  5. Umiejętność: kierowania zespołem, organizacji pracy w zespole, podejmowania decyzji.
  6. Komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych, odporność na stres, wysoka kultura osobista, staranność, samodzielność, obowiązkowość.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Kierowanie działalnością Wydziału zgodnie z wytycznymi Burmistrza i zadaniami stojącymi przed Wydziałem.
2. Informowanie Burmistrza o stanie wykonania zadań oraz potrzebach związanych z funkcjonowaniem Wydziału.
3. Ustalanie planów pracy Wydziału oraz harmonogramów ich realizacji.
4. Prawidłowe organizowanie pracy Wydziału i podziału pracy pomiędzy pracowników w tym:
  • ustalanie zakresów czynności dla pracowników,
  • opracowywanie oraz podział obowiązującego rzeczowego wykazu akt w Wydziale.
5. Przestrzeganie procedur wynikających z Prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zamówień dokonywanych w Wydziale.
6. Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników.
7. Przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej oraz Komisji z zakresu działania Wydziału.
8. Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Wydziału dyscypliny pracy, przepisów o ochronie informacji niejawnej oraz przepisów o ochronie danych osobowych.
9. Odpowiedzialność za wyniki pracy Wydziału, prawidłową organizację oraz sprawne i prawidłowe wykonywanie zadań.
10. Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Wydziału.
11. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowywania projektu budżetu.
12. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje posłów, senatorów, radnych, komisji Rady, wojewody, organów samorządu województwa i powiatu.
13. Nadzór nad realizacją zadań Wydziału, w tym w szczególności:
  • gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność gminy w zakresie uregulowanym ustawami i aktami normatywnymi organów gminy,
  • prowadzeniem rejestru mienia komunalnego i jego inwentaryzacja,
  • sporządzaniem załączanej do projektu uchwały budżetowej informacji o stanie mienia komunalnego,
  • sprzedażą, użyczaniem, dzierżawą lub najmem nieruchomości gminnych oraz organizowaniem przetargów w tym zakresie,
  • sprzedażą lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców, sprzedażą działek budowlanychi przyległych,
  • przekazywaniem w trwały zarząd nieruchomości jednostkom organizacyjnych,
  • prowadzeniem spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości oraz nabywaniem gruntów na rzecz gminy do realizacji celów publicznych,
  • prowadzeniem spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz nieodpłatnego przejmowania gruntów będących w użytkowaniu wieczystym w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem umów,
  • prowadzeniem spraw z zakresu rolnictwa, w tym: prowadzeniem kontroli w zakresie ubezpieczenia
    od odpowiedzialności cywilnej rolników z tytułu posiadania gospodarstwa rolnego (OC rolników) oraz ubezpieczenia budynków wchodzących w skład gospodarstwa rolnego od ognia i innych zdarzeń losowych (ubezpieczenia budynków rolniczych),
  • sporządzaniem sprawozdań do Ministra Skarbu w sprawie przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego,
  •  prowadzeniem merytorycznego nadzoru nad działalnością Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej,
  • prowadzeniem spraw z zakresu utrzymania i eksploatacji oświetlenia ulicznego,
  • prowadzeniem spraw dotyczących funkcjonowania targowisk, ich regulaminów, propozycji stawek opłat i sposobu poboru,
  • spraw mieszkaniowych,
  • gospodarki komunalnej,
  • nadzoru nad cmentarzami komunalnymi, wojennymi i wyznaniowymi,
  • zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
  • zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o ochronie przyrody,
  • zadań wynikających z ustawy o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesiania,
  • spraw wynikających z ustawy o ochronie zwierząt,
  • zadań w zakresie gospodarowania wodami, ochrony wód i ich zasobów,
  • zadań dotyczących zwalczania klęsk żywiołowych, w tym prowadzenia spraw z zakresu ochrony przeciwpowodziowej i realizacji programów przeciwpowodziowych,
  • udziału w programach zmierzających do podnoszenia aktywizacji gospodarczej i przeciwdziałania bezrobociu,
  • aktywnego zwalczania bezrobocia,
  • spraw z zakresu współpracy z sołectwami,
  • nadzoru właścicielskiego nad Krośnieńskim Przedsiębiorstwem Wodociągowo-Komunalnym Sp. z o.o.,
  • prowadzeniem postępowań w sprawie ocen oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć.
14. Wykonywanie obowiązków wynikających ze Statutu Gminy, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta oraz Regulaminu Pracy Urzędu Miasta.
15. Realizowanie zadań z zakresu obrony Rzeczpospolitej Polskiej na wypadek zagrożenia polityczno – militarnego w zakresie działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
16. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przy obsłudze i przetwarzaniu bazy danych osobowych i współpraca z inspektorem danych w Urzędzie.
17. Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym przekazywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim;
18. Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych.
19. Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

stanowisko kierownicze, administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie – dyplom lub zaświadczenie ukończenia studiów wyższych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Dokumenty potwierdzające staż pracy - kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  6. Inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe oraz posiadane kwalifikacje (dodatkowe uprawnienia, dyplom ukończenia studiów podyplomowych, zaświadczenia o szkoleniach – kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  7. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze ogłoszone przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1 z późn. zm.)".
 
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby. List motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-08-12 16:30:00
b. Sposób:
  1. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 12 sierpnia 2024 r. do godziny 16.30. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa”.
 
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim pod nr tel.:
 
Kadry – 68 4109 710

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Gałązka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-23 11:39:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Natalia Gałązka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-23 11:44:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Natalia Gałązka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-07-23 11:46:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
350 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony