ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 11/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 11/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: Biuro Kontroli i Audytu Wewnętrznego

Data udostępnienia: 2015-09-11

Ogłoszono dnia: 2015-09-11 przez Wioletta Pobiedzińska

Termin składania dokumentów: 2015-09-25 14:30:00

Nr ogłoszenia: 11/2015

Id ogłoszenia: O.2110.9.2015.WP

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba która:
  1. Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
  2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiada wykształcenie wyższe lub średnie, preferowane wykształcenie o profilu administracyjnym, ekonomicznym lub pokrewnym.
  5. Posiada co najmniej trzyletni staż pracy w administracji publicznej, w tym minimum 1 rok
    na stanowisku związanym z odpowiedzialnością za gospodarkę finansową, ewentualnie z rozliczaniem finansowym lub w zakresie czynności kontrolnych.
  6. Posiada umiejętności obsługi komputera i sprzętu komputerowego.
  7. Zna zasady rozliczeń finansowych.
  8. Zna przepisy prawa z zakresu:
  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • postępowania administracyjnego,
  • ustawy o finansach publicznych,
  • ustawy o rachunkowości,
  • ustawy prawo zamówień publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku Podinspektora w Biurze Kontroli i Audytu Wewnętrznego.
  2. Staranność, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy.
  3. Umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, uwag i opinii.
  4. Prawo jazdy kat. B.
  5. Posiada predyspozycje do przeprowadzania kontroli.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie ewidencji kontroli i rekontroli w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych,
  2. prowadzenie zbioru protokołów i zaleceń pokontrolnych,
  3. przeprowadzanie kontroli zarządczej w Urzędzie oraz jednostek organizacyjnych zgodnie z zatwierdzonym przez Burmistrza planem kontroli oraz innych kontroli i badań doraźnych zleconych przez Burmistrza, a w szczególności kontroli finansowej,
  4. współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej i sporządzenie planów realizacji zaleceń pokontrolnych,
  5. przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Biura,
  6. sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli,
  7. przygotowywanie projektów wystąpień i zaleceń pokontrolnych mających na celu usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości,
  8. monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych wydanych w następstwie prowadzonych kontroli,
  9. przeprowadzanie rekontroli wykonania zaleceń i wniosków wynikających z protokołów kontroli,
  10. współpraca z audytorem wewnętrznym w zakresie prowadzenia audytu wewnętrznego,
  11. odpowiedzialność materialna za powierzone mienie,
  12. prowadzenie wymaganej dokumentacji dla procedur wynikających z prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zakupów i zamówień dokonywanych na stanowisku pracy,
  13. przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych i współpraca z administratorem bezpieczeństwa informacji Urzędu,
  14. realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym przekazywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim po zatwierdzeniu przez Kierownika Biura.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

stanowisko administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (np. zaświadczenia o kursach, szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  6. Dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu).
  7. Dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z odpowiedzialnością za gospodarkę finansową, rozliczaniem finansowym lub w zakresie czynności kontrolnych (zaświadczenie o zatrudnieniu, kserokopia zakresu czynności)
  8. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
  10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-09-25 14:30:00
b. Sposób:
  1. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
    w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 25 września 2015 r. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Biurze Kontroli i Audytu Wewnętrznego Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”.
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie
 

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
List motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.
 
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 – tekst jednolity, ze zm.) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
 
Wymagane dokumenty (CV, list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 - tekst jednolity ze zm.) oraz ustawą z 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 – tekst jednolity, ze zm.).
 
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim.
Osobą upoważnioną do kontaktu z kandydatem jest Inspektor ds. kadr. Telefon kontaktowy: 68 4109710.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wioletta Pobiedzińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-09-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Pobiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-09-11 18:01:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-09-11 18:03:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-09-29 15:49:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1179 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony