ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 14/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 14/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor/Kasjer

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: Wydział Finansowy

Data udostępnienia: 2015-11-06

Ogłoszono dnia: 2015-11-06 przez Wioletta Pobiedzińska

Termin składania dokumentów: 2015-11-18 15:30:00

Nr ogłoszenia: 14/2015

Id ogłoszenia: O.2110.12.2015.WP

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba która:
1. Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
2. Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
    umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Posiada wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie o kierunku: rachunkowość, ekonomia,
    prawo.
4. Posiada co najmniej dwuletni staż pracy w administracji samorządowej lub publicznej.
5. Posiada umiejętności obsługi komputera i sprzętu komputerowego.
6. Zna przepisy prawa z zakresu:
  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • ustawy o finansach publicznych,
  • Kodeksu postępowania administracyjnego.
7. Posiada znajomość zagadnień związanych z przedstawionym poniżej zakresem zadań, w tym 
    znajomość przepisów w zakresie prawa podatkowego, w szczególności ustawy o podatku od
     towarów i usług.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie zawodowe związane ze specyfiką stanowiska.
  2. Prawo jazdy kat B
  3. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
  4. Umiejętność pracy pod presją czasu.
  5. Samodzielność, dokładność, rzetelność, terminowość, sumienność, staranność, kreatywność, terminowość, dobra organizacja pracy.
  6. Odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Wykonywanie obowiązków płatnika podatku VAT, w tym:
    a) prowadzenie ewidencji VAT (rejestr sprzedaży, rejestr nabycia),
    b) wyliczanie podatku VAT.
  2. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatku VAT.
  3. Wystawianie dokumentów niezbędnych do dokonania terminowej zapłaty podatku VAT do Urzędu Skarbowego.
  4. Koordynowanie prac i współpraca w zakresie realizacji zadań związanych z optymalizacją i konsolidacją podatku VAT.
  5. Wprowadzanie przelewów regulujących zobowiązania bezgotówkowe na podstawie dokumentów zaakceptowanych do realizacji przez Burmistrza i Skarbnika Gminy lub osoby przez nich upoważnione.
  6. Prowadzenie obsługi kasowej na potrzeby Urzędu Miasta oraz jednostek oświatowych Gminy, w tym w szczególności:
    a) realizacja wydatków budżetowych z rachunku bankowego poprzez pobranie do kasy gotówki czekiem gotówkowym,
    b) dokonywanie wypłat gotówkowych z kasy (zaliczki, delegacje i inne) oraz ich rozliczanie na podstawie sprawdzonych pod względem formalnym dokumentów źródłowych i zastępczych przedkładanych do wypłaty,
    c) przyjmowanie wpłat gotówkowych z różnych tytułów oraz odprowadzanie na rachunek bankowy przyjętych środków pieniężnych,
    d) bieżące uzupełnianie stałego zapasu w kasie (pogotowie kasowe) oraz sporządzanie raportów kasowych.
  7. Zapewnienie sprawności, aktualności i kompletności urządzeń księgowych.
  8. Przygotowywanie dokumentacji do kontroli wewnętrznych i zewnętrznych.
  9. Prowadzenie ewidencji przyjęcia i wydania depozytu - gwarancje ubezpieczeniowe i bankowe z tyt. zabezpieczeń należytego wykonania umowy oraz zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

stanowisko administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

ponad 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie – dyplom lub zaświadczenie ukończenia studiów wyższych (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  6. Dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu).
  7. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-11-18 15:30:00
b. Sposób:
  1. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
    w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 18 listopada 2015 r. do godziny 15.30. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Podinspektora/Kasjera w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”.
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskim
Biuro Obsługi Interesanta

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby. List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.
 
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 – tekst jednolity, ze zm.) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
 
Wymagane dokumenty (CV, list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 - tekst jednolity ze zm.) oraz ustawą z 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 – tekst jednolity, ze zm.).
 
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim.
Osobą upoważnioną do kontaktu z kandydatem jest Naczelnik Wydziału Finansowego - Telefon kontaktowy: 68 4109721.
« powrót do poprzedniej strony