ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: Wydział Promocji i Rozwoju Gospodarczego

Data udostępnienia: 2016-08-19

Ogłoszono dnia: 2016-08-19 przez Wioletta Pobiedzińska

Termin składania dokumentów: 2016-08-31 15:30:00

Nr ogłoszenia: 3/2016

Id ogłoszenia: O.2110.3.2016.WP

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba która:
  1. Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
  2. Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  3. Posiada wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie o profilu administracyjnym, marketingowym lub pokrewnym.
  4. Posiada znajomość obsługi komputera, sprzętu komputerowego, pakietu biurowego (MS Office), poczty elektronicznej, Internetu.
  5. Posiada znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  6. Zna zagadnienia z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym przepisów w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych.
  7. Posiada znajomość przepisów związanych z wykonywaniem pracy, w tym ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o transporcie drogowym.
  8. Posiada znajomość zagadnień związanych z przedstawionym poniżej zakresem zadań.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe, w tym 1 rok w administracji samorządowej lub publicznej.
  2. Prawo jazdy kat. B.
  3. Komunikatywność (pisemna i werbalna), dobra organizacja pracy.
  4. Samodzielność, dokładność, sumienność, staranność, kreatywność, terminowość.
  5. Odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań, wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i innych aktów prawnych.
  2. Prowadzenie spraw związanych z wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zmianą wpisu, zawieszeniem, likwidacją, bądź wznowieniem działalności gospodarczej prowadzonej przez osoby fizyczne i podmioty gospodarcze.
  3. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych oraz ich cofanie i stwierdzanie wygaśnięcia zezwolenia.
  4. Wydawanie zezwoleń na transport osobowy (taksówki).
  5. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania pozwoleń na prowadzenie regularnych i specjalnych przewozów osób i rzeczy w krajowym transporcie drogowym.
  6. Prowadzenie kart ewidencyjnych obiektów hotelarskich i innych.
  7. Prowadzenie kontroli ewidencji obiektów, w których prowadzone są usługi hotelarskie.
  8. Realizacja zadań wynikających z ustawy o grach i zakładach wzajemnych w zakresie przygotowywania projektów opinii Rady Miejskiej w sprawie lokalizacji ośrodków gier.
  9. Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych ze stanowiskiem.
  10. Promocja gospodarcza i współpraca z sektorem mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
  11. Gromadzenie informacji i danych ekonomicznych dotyczących  gminy.
  12. Organizacja i koordynacja współpracy gminy z przedsiębiorcami, organizowanie spotkań konsultacyjno – informacyjnych.
  13. Kreowanie inicjatyw gospodarczych i rozwoju gospodarczego.
  14. Przygotowywanie ofert dla inwestorów krajowych i zagranicznych w zakresie możliwości inwestowania na terenie gminy oraz prowadzenia ich promocji w kraju i za granicą.
  15. Pozyskiwanie inwestorów oraz ich kompleksowa obsługa.
  16. Prowadzenie akcji informacyjnej o stosowanych ulgach i preferencjach wobec podmiotów gospodarczych.
  17. Obsługa działalności rady przedsiębiorców w przypadku jej powołania.
  18. Współorganizowanie wystaw i targów promujących lokalny biznes.
  19. Udział w misjach gospodarczych, targach  i wystawach inwestycyjnych.
  20. Współpraca przy realizacji zadań z zakresu promocji gminy i współpracy zagranicznej.
  21. Prowadzenie ewidencji materiałów promocyjnych.
  22. Zastępstwo na stanowisku ds. promocji i współpracy zagranicznej.
  23. Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie.
  24. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla procedur wynikających z prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zakupów i zamówień dokonywanych na stanowisku pracy.
  25. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przy obsłudze i przetwarzaniu bazy danych osobowych i współpraca z administratorem bezpieczeństwa informacji Urzędu.
  26. Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym niezwłoczne przekazywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

stanowisko administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

ponad 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  6. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe , w tym w administracji samorządowej lub publicznej. (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu).
  7. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-08-31 15:30:00
b. Sposób:
  1. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
    w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 31 sierpnia 2016 r.
    O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Promocji i Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”.
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krosnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby. List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.
 
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
(tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 902, ze zm.) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
 
Wymagane dokumenty (CV, list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 922, ze zm.) oraz ustawą z 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 902, ze zm)
 
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim.
Osobą upoważnioną do kontaktu z kandydatem jest Inspektor ds. kadr. Telefon kontaktowy: 68 4109710.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wioletta Pobiedzińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-08-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Pobiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-08-19 14:11:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-08-19 14:14:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-30 10:55:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2216 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony