ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 10/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 10/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Naczelnik Wydziału Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego

Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego

Data udostępnienia: 2018-12-12

Ogłoszono dnia: 2018-12-12 przez Wioletta Pobiedzińska

Termin składania dokumentów: 2018-12-31 13:00:00

Nr ogłoszenia: 10/2018

Id ogłoszenia: O.2110.10.2018.WP

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba która:
  1. Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 pkt 2 i 3 oraz ust 4 ustawy o pracownikach samorządowych.
  2. Posiada obywatelstwo polskie.
  3. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  4. Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
  6. Posiada wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane o kierunku budownictwo, gospodarka przestrzenna, inżynieria środowiska, architektura lub pokrewne.
  7. Posiada co najmniej pięcioletni staż pracy.
  8. Posiada umiejętności obsługi komputera i sprzętu komputerowego.
  9. Zna przepisy prawa z zakresu gospodarki przestrzennej, budownictwa, ustawy o samorządzie gminnym, postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych.
  10. Zna zagadnienia związane z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku Naczelnika Wydziału Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Min 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym.
  2. Min. 2 letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
  3. Prawo jazdy kat. B.
  4. Uprawnienia specjalistyczne (np. uprawnienia budowlane)
  5. Umiejętność organizacji pracy zespołu.
  6. Umiejętność planowania strategicznego i planistycznego.
  7. Znajomość języka obcego w stopniu min. komunikatywnym.
  8. Komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych, odporność na stres, wysoka kultura osobista, staranność, samodzielność, obowiązkowość, zdolność planowania pracy w zespole

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Kierowanie działalnością Wydziału zgodnie z wytycznymi Burmistrza i zadaniami stojącymi przed Wydziałem.
  2. Prawidłowe organizowanie pracy Wydziału i podziału pracy pomiędzy pracowników.
  3. Przestrzeganie procedur wynikających z prawa o zamówieniach publicznych w odniesieniu do zamówień dokonywanych w Wydziale.
  4. Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników.
  5. Przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady oraz Komisji z zakresu działania Wydziału.
  6. Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Wydziału.
  7. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowywania projektu budżetu.
  8. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacji posłów, senatorów, radnych, komisji Rady, wojewody, organów samorządu województwa i powiatu.
  9. Nadzór nad realizacją zadań Wydziału określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, w szczególności:
1) organizowanie zamówień publicznych na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz na wykonawstwo robót budowlanych, w oparciu o przepisy ustawy prawo zamówień               publicznych,
2) określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania inwestycji gminnych
3) prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji gminnych,
4) opracowywanie sprawozdań i analiz z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
5) rozliczanie kosztów realizowanych zadań,
6) współpraca z innymi podmiotami w zakresie uzbrojenia terenów pod budownictwo mieszkaniowe, usługowe, przemysłowe,
7) sprawozdawczość i rozliczanie środków pomocowych otrzymanych na realizację zadań inwestycyjnych,
8) przyjmowanie wniosków dotyczących inwestycji lub remontów od osób fizycznych, instytucji, radnych i innych,
9) współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie remontów i modernizacji obiektów zabytkowych,
10) opracowywanie rocznych i wieloletnich planów wydatków inwestycyjnych,
11) przygotowywanie materiałów do projektu budżetu w zakresie planowanych zadań inwestycyjnych;
12) współpraca z jednostkami pomocniczymi gminy w zakresie realizacji zadań ujętych w programach rozwoju obszarów wiejskich,
13) opracowywanie kart zadań inwestycyjnych do projektu budżetu
14) przyjmowanie, analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących remontów w placówkach oświatowych i jednostkach organizacyjnych,
15) uczestnictwo w komisjach przetargowych i odbiorach robót dotyczących remontów w placówkach oświatowych i kultury oraz rozliczanie przyznanych środków,
16) dokonywanie analizy i wyboru obszarów terenu gminy przeznaczonych do opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
17) dokonywanie analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy w celu oceny aktualności studium i planów miejscowych,
18) wykonywanie planów miejscowych oraz zmian studium, a także sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
19) inicjowanie, koordynacja i obsługa działań związanych ze sporządzaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmian studium,
20) prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę,
21) wydawanie decyzji o warunkach zabudowy,
22) wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
23) wydawanie wypisów i wyrysów ze studium oraz z planów miejscowych,
24) opiniowanie w formie postanowienia wstępnych projektów podziału nieruchomości,
25) wydawanie opinii związanych z lokalizacją i formą plastyczną reklam na terenie gminy,
26) opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego województwa,
27) prowadzenie spraw związanych z rewitalizacją miasta,
28) opracowywanie projektów planów zaopatrzenia gminy w ciepło, energię elektryczną, i paliwa gazowe,
29) realizacja zadań z zakresu ustawy o drogach publicznych, prowadzenia inwestycji drogowych i bieżącego utrzymania dróg gminnych,
30) realizacja zadań wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem  prawidłowości procedur udzielania zamówień oraz prowadzenie obsługi gminy w zakresie realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych,
31) prowadzenie gminnej ewidencji zabytków oraz realizacja obowiązków gminy wynikających z ustawy o ochronie zabytków,
32) realizacja zadań w zakresie budowy przystanków,
33) koordynacja prowadzenia spraw z zakresu realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych,
34) prowadzenie spraw dotyczących bieżących remontów Urzędu,
35) analiza i szacowanie kosztów budżetów obywatelskich,
36) realizacja zadań związanych z transportem publicznym.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

stanowisko kierownicze, administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Kserokopia dowodu osobistego.
  5. Dokumenty potwierdzające wykształcenie – dyplom lub zaświadczenie ukończenia studiów wyższych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  6. Dokumenty potwierdzające staż pracy - kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  7. Inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe oraz posiadane kwalifikacje. (dodatkowe uprawnienia, dyplom ukończenia studiów podyplomowych, zaświadczenia o szkoleniach – kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  8. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
  10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:
"Wyrażam na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego,
ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1)"

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-12-31 13:00:00
b. Sposób:
  1. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 31 grudnia 2018 r. do godziny 13.00 O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Naczelnika Wydziału Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
Biuro Obsługi Interesanta
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby. List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.
 
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260.) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
 
Dodatkowe informacje  o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim pod nr tel. 68-4109710

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wioletta Pobiedzińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-12-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Pobiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-12-12 15:44:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-12-13 08:24:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-23 15:40:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1605 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony