ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.2110.12.2019.KK Drukuj informację Ogłoszenie numer: O.2110.12.2019.KK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Data udostępnienia: 2019-11-12

Ogłoszono dnia: 2019-11-12

Termin składania dokumentów: 2019-11-22 13:30:00

Nr ogłoszenia: O.2110.12.2019.KK

Id ogłoszenia: O.2110.12.2019.KK

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba która:
1. Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
2. Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
4. Posiada wykształcenie wyższe lub średnie i 3 lata stażu pracy.
5. Posiada umiejętność obsługi komputera (pakiet Office) oraz urządzeń biurowych.
6. Zna przepisy prawa z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- ustawy o odpadach,
- ustawy o ochronie środowiska,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
1. Wykształcenie preferowane: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, administracja, prawo lub inne  odpowiadające zakresowi zadań wykonywanych na stanowisku.
2. Doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej min. 1 rok.
3. Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu min. komunikatywnym.
4. Staranność, samodzielność, obowiązkowość.
5. Umiejętność: analitycznego myślenia, pracy w zespole, radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
6. Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanym na stanowisku Podinspektora.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Realizacja postanowień ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i ustawy o odpadach,
a w szczególności:
a. zbieranie, weryfikacja i wprowadzanie do systemu Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
b. przygotowywanie decyzji Burmistrza ustalających obowiązek uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami,
c. przygotowywanie decyzji Burmistrza ustalających obowiązek, wysokość zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
d. przygotowywanie tytułów wykonawczych,
e. realizacja uchwały – regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy.
2. Prowadzenie spraw związanych z  funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnych na terenie Gminy Krosno Odrzańskie.
3.Przygotowywanie projektów umów, powierzeń na odbiór odpadów z terenów i obiektów gminnych
i nadzór nad ich realizacją.
4. Obsługa systemu informatycznego obsługującego system gospodarki odpadami komunalnymi.
5. Utworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi.
6. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.
7. Opracowywanie potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja.
8. Współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, opracowanie SIWZ do zamówienia.
9. Przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań
i informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi.
10. Kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Krosno Odrzańskie.
11. Współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi
w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi.
12. Planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami, realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej
z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
13. Prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców gminy.
14. Opracowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.
15. Prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym opracowywanie projektów decyzji w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, realizowania obowiązków wynikających ze znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz z regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Krosno Odrzańskie,
16. Przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.
17. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.
18. Przyjmowanie i prowadzenie weryfikacji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
19. Realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej
z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
20. Monitoring prawidłowości realizacji umowy na wywóz odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę (zgodność z harmonogramem, odbiór odpadów wielkogabarytowych, prawidłowość wystawianych sprawozdań kwartalnych oraz kart odpadów i realizacji pozostałych obowiązków wynikających z umowy).
21. Przygotowywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Krosno Odrzańskie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  6. Dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata
    za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu).
  7. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu
    z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie
    z Krajowego Rejestru Karnego).
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    o następującej treści:
"Wyrażam na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego,
ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1)".
 
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-11-22 13:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim lub drogą pocztową do dnia 22 listopada 2019 r. do godz. 13.30. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Ochrony Środowiska i Rolnictwa”.
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r. Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim. Informacje dodatkowe
o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim pod nr tel.
684109750 lub 684109710.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony