ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Biura Kontroli i Audytu Wewnętrznego

Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: Biuro Kontroli i Audytu Wewnętrznego

Data udostępnienia: 2013-05-23

Ogłoszono dnia: 2013-05-23 przez Wioletta Pobiedzińska

Termin składania dokumentów: 2013-06-04 15:30:00

Nr ogłoszenia: 7/2013

Id ogłoszenia: O-II.2110.2.2013

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 pkt 2 i 3 oraz ust 4 ustawy o pracownikach samorządowych.
2. Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Posiada wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie o profilu prawniczym, administracyjnym, ekonomicznym
lub pokrewnym.
4. Posiada co najmniej pięcioletni staż pracy.
5. Posiada umiejętności obsługi komputera i sprzętu komputerowego.
6. Zna przepisy prawa z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- postępowania administracyjnego,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy prawo zamówień publicznych.
 
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku Kierownika Biura Kontroli i Audytu Wewnętrznego.
2. Min. dwuletnie doświadczenie w pracy w zakresie wykonywania czynności kontrolnych.
3. Staranność, samodzielność, obowiązkowość, zdolność planowania pracy w zespole.
4. Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym.
5. Studia podyplomowe w zakresie kontroli lub audytu wewnętrznego.
6. Prawo jazdy kat. B
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:


1. Kierowanie działalnością Biura zgodnie z wytycznymi Burmistrza i zadaniami stojącymi przed Biurem.
2. Informowanie Burmistrza o stanie wykonania zadań oraz potrzebach związanych z funkcjonowanie Biura i Urzędu.
3. Ustalanie planów pracy Biura oraz harmonogramów ich realizacji.
4. Prawidłowe organizowanie pracy Biura i podziału pracy pomiędzy pracowników w tym:
1) ustalanie zakresów czynności dla pracowników,
2) opracowanie oraz podział obowiązującego rzeczowego wykazu akt.
5. Przestrzeganie procedur wynikających z prawa o zamówieniach publicznych w odniesieniu do zamówień dokonywanych w Biurze.
6. Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników.
7. Przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady oraz Komisji z zakresu działania Biura.
8. Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Wydziału dyscypliny pracy, przepisów o ochronie informacji niejawnej oraz przepisów o ochronie danych osobowych.
9. Odpowiedzialność za wyniki pracy Biura, prawidłową organizację oraz sprawne i prawidłowe wykonywanie zadań.
10. Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Biura.
11. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowywania projektu budżetu.
12. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacji posłów, senatorów, radnych, komisji Rady, wojewody, organów samorządu województwa i powiatu.
13. Nadzór nad realizacją zadań Biura, w tym w szczególności:
1) Prowadzenie ewidencji kontroli i rekontroli w urzędzie i jednostkach organizacyjnych, zbioru protokołów i zaleceń pokontrolnych.
2) Opracowanie rocznego planu kontroli jednostek organizacyjnych w uzgodnieniu ze skarbnikiem oraz kierownikami komórek organizacyjnych, w oparciu o propozycje komórek organizacyjnych.
3) Organizowanie i prowadzenie kontroli kompleksowej w uzgodnieniu ze skarbnikiem i kierownikami komórek organizacyjnych.
4) Organizacja i współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie udziału w kontrolach wynikających
z zaistniałego zdarzenia na zlecenie Burmistrza.
5) Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej i sporządzenie planów realizacji zaleceń pokontrolnych.
6) Przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych powiązanych z budżetem gminy.
7) Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Biura.
8) Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli.
9) Przygotowywanie wystąpień i zaleceń pokontrolnych mających na celu usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w kontrolowanych jednostkach organizacyjnych.
10) Przeprowadzanie rekontroli wykonania zaleceń i wniosków wynikających z protokołów kontroli.
11) Opracowywanie ocen i analiz przeprowadzonych kontroli wewnętrznej projektów realizowanych w ramach programów operacyjnych.
12)  Współpraca z audytorem wewnętrznym w zakresie prowadzenia audytu wewnętrznego.
14. Wykonywanie obowiązków wynikających ze Statutu Gminy, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta
oraz Regulaminu Pracy Urzędu Miasta.
15. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przy obsłudze i przetwarzaniu bazy danych osobowych i współpraca z administratorem bezpieczeństwa informacji w Urzędu;
16. Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym przekazywanie materiałów
do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim;
17. Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnej;
18. Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza.
 
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

stanowisko kierownicze administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

ponad 6%

V. Wymagane dokumenty:

1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kserokopia dowodu osobistego.
5. Dokumenty potwierdzające wykształcenie – dyplom lub zaświadczenie ukończenia studiów wyższych – (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
6. Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (dyplom ukończenia studiów podyplomowych, zaświadczenia
o szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
7. Dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata za zgodność
z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu)
8. Dokumenty potwierdzające dwuletnie doświadczenie w pracy w zakresie wykonywania czynności kontrolnych (zaświadczenie o zatrudnieniu, kserokopia zakresu czynności)
9. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
10. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
11. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
 
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.

 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-06-04 15:30:00
b. Sposób:
1. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 4 czerwca 2013 r.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Kierownika Biura Kontroli
i Audytu Wewnętrznego Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”

 
c. Miejsce:
siedziba Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.

Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 tekst jednolity ze zm.) oraz ustawą z 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim.
Osobą upoważnioną do kontaktu z kandydatem jest:  Sekretarz Gminy – Agnieszka Czarnolewska.
Telefon kontaktowy: 68 4109700
 

Załączniki

  • ogłoszenie (DOC, 57.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-05-23 15:32:04 | Data wytworzenia informacji: 2013-05-23 | ogłoszenie na stanowisko Kierownika Biura Kontroli i Audytu Wewnętrznego

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wioletta Pobiedzińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Pobiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-23 15:15:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-23 15:28:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-07-01 17:18:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2070 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony