Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent

Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Data udostępnienia: 2016-12-06

Ogłoszono dnia: 2016-12-06 przez Wioletta Pobiedzińska

Termin składania dokumentów: 2016-12-16 14:30:00

Nr ogłoszenia: 5/2016

Id ogłoszenia: O.2110.5.2016.WP

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba, która:
  1. Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
  2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiada wykształcenie średnie.
  5. Posiada co najmniej dwuletni staż pracy.
  6. Posiada umiejętność obsługi komputera i sprzętu komputerowego
  7. Zna przepisy prawa z zakresu:
  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • postępowania administracyjnego.
  1. Zna zagadnienia związane z opisanym poniżej zakresem zadań na stanowisku Referenta w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa, w szczególności w zakresie ochrony praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy oraz kodeksu cywilnego.
 
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
  2. Prawo jazdy kat. B
  3. Staranność, samodzielność, obowiązkowość, zdolność planowania pracy, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy.
  2. Prowadzenie spraw z zakresu ustalania uprawnień do lokalu osób pozostających po śmierci najemcy lub po wyprowadzeniu się najemcy.
  3. Prowadzenie spraw dotyczących zmiany przeznaczenia lokali mieszkalnych.
  4. Prowadzenie spraw z zakresu wynajmu lokali w razie klęski żywiołowej.
  5. Prowadzenie spraw z zakresu zamiany lokali mieszkalnych.
  6. Prowadzenie spraw dotyczących ustalania stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych i użytkowych.
  7. Dokonywanie analiz i ocen potrzeb mieszkaniowych oraz możliwości ich zaspokajania.
  8. Opracowywanie wieloletnich programów gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy.
  9. Sporządzanie i aktualizacja list na wynajem lokali mieszkalnych.
  10. Obsługa i uczestnictwo w działalności Społecznej Komisji Mieszkaniowej (przydziały lokali, wypadki losowe).
  11. Opracowywanie projektów decyzji, postanowień, zarządzeń Burmistrza, uchwał Rady Miejskiej.
  12. Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy, stosownie do instrukcji kancelaryjnej oraz zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
  13. Prowadzenie metryczek administracyjnych dokumentujących przebieg załatwiania spraw.
  14. Prowadzenie wymaganej dokumentacji administracyjnej wydawanych decyzji dla spraw określonych zakresem czynności.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

stanowisko administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

ponad 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (np. zaświadczenia o kursach, szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  6. Dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu).
  7. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-12-16 14:30:00
b. Sposób:
  1. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 16 grudnia 2016 r.
    O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Referenta w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”.
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie
Biuro Obsługi Interesanta

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
 
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
 
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.
 
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim.
Osobą upoważnioną do kontaktu z kandydatem jest Inspektor ds. kadr. Telefon kontaktowy: 68 4109710.