Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent

Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1 etat (0,5 etatu w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa oraz 0,5 etatu w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu )

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: nie dotyczy

Data udostępnienia: 2018-01-29

Ogłoszono dnia: 2018-01-29 przez Wioletta Pobiedzińska

Termin składania dokumentów: 2018-02-09 14:30:00

Nr ogłoszenia: O.2110.1.2018.WP

Id ogłoszenia: 1/2018

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba, która:
  1. Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
  2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiada wykształcenie średnie oraz co najmniej dwuletni staż pracy lub wykształcenie wyższe.
  5. Posiada umiejętność obsługi komputera i sprzętu komputerowego.
  6. Zna przepisy prawa z zakresu:
  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • postępowania administracyjnego,
  • ustawy o ochronie praw lokatorów,
  • ustawy o mieszkaniowym zasobie gminy,
  • ustawy o systemie oświaty,
  • ustawy o pomocy społecznej,
  • ustawy o świadczeniach rodzinnych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
  2. Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań
  3. Prawo jazdy kat. B
  4. Staranność, samodzielność, obowiązkowość, zdolność planowania pracy, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

A) Zadania z zakresu gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy (Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa):
1. Prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy.
2. Prowadzenie spraw z zakresu ustalania uprawnień do lokalu osób pozostających po śmierci najemcy lub po wyprowadzeniu się najemcy.
3. Prowadzenie spraw dotyczących zmiany przeznaczenia lokali mieszkalnych.
4. Prowadzenie spraw z zakresu wynajmu lokali w razie klęski żywiołowej.
5. Prowadzenie spraw z zakresu zamiany lokali mieszkalnych.
6. Prowadzenie spraw dotyczących ustalania stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych i użytkowych.
7. Dokonywanie analiz i ocen potrzeb mieszkaniowych oraz możliwości ich zaspokajania.
8. Opracowywanie wieloletnich programów gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy.
9. Sporządzanie i aktualizacja list na wynajem lokali mieszkalnych.
10. Obsługa i uczestnictwo w działalności Społecznej Komisji Mieszkaniowej (przydziały lokali, wypadki losowe).
11. Opracowywanie projektów decyzji, postanowień, zarządzeń Burmistrza, uchwał Rady Miejskiej.
12. Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy, stosownie do instrukcji kancelaryjnej oraz zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
13. Prowadzenie metryczek administracyjnych dokumentujących przebieg załatwiania spraw.
14. Prowadzenie wymaganej dokumentacji administracyjnej wydawanych decyzji dla spraw określonych zakresem czynności.
 
B). Zadania z zakresu obsługi stypendiów szkolnych (Wydział Oświaty, Kultury i Sportu):
1. Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem rejestru wniosków o stypendia szkolne o charakterze socjalnym i motywacyjnym oraz zasiłki szkolne.
2. Analiza wniosków o stypendia szkolne o charakterze socjalnym i motywacyjnym oraz zasiłki szkolne.
3. Sporządzanie i wydawanie decyzji w sprawie stypendiów szkolnych i zasiłków szkolnych.
4. Przyjmowanie dokumentów (faktur, rachunków) potwierdzających realizację stypendiów w świetle ich stanu rejestracyjnego.
5. Sporządzanie list wypłat.
6. Nadzór nad gospodarowaniem środkami finansowymi przeznaczonymi na pomoc materialną o charakterze socjalnym i motywacyjnym dla uczniów.
7. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla procedur wynikających z prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zakupów i zamówień dokonywanych na stanowisku pracy.
8. Prawidłowe archiwizowanie dokumentów.
9. Prowadzenie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną, rzeczowym wykazem akt oraz w oparciu o przyjęty obieg dokumentów.
10. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz Kodeksu postępowania administracyjnego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

stanowisko administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

ponad 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (np. zaświadczenia o kursach, szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  6. Dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu).
  7. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-02-09 14:30:00
b. Sposób:
  1. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 9 lutego 2018 r. do godziny 14.30 O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Referenta w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim”.
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
Biuro Obsługi Interesanta
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
 
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902, ze zm.) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
 
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.
 
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim.
Osobą upoważnioną do kontaktu z kandydatem jest Inspektor ds. kadr. Telefon kontaktowy: 68 4109710.