Ogłoszenie - wyniki
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Dyrektor - wyniki
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
Data udostępnienia: 2022-09-12
Ogłoszono dnia: 2022-09-12 przez
Termin składania dokumentów: 2022-09-30 14:30:00
Nr ogłoszenia: O.2110.8.2022.NG
Id ogłoszenia: O.2110.8.2022.NG
Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego
II. Uzasadnienie wyniku:
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO PRACY
Działając na podstawie art. 15 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), informuję, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne, urzędnicze stanowisko pracy Dyrektora ZGKiM w Krośnie Odrzańskim, wybrany został Pan Rafał Sujak, zamieszkały w Krośnie Odrzańskim.
Uzasadnienie wyboru:
Na rozmowę kwalifikacyjną stawiło się trzech kandydatów spełniających niezbędne wymagania formalne.
Oceniając kwalifikacje kandydata komisja powołana do przeprowadzenia postępowania konkursowego brała pod uwagę poziom wykształcenia, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, poziom wiedzy związanej z zakresem zadań na stanowisku oraz poziom motywacji do podjęcia zatrudnienia.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej Pan Rafał Sujak udzielił wyczerpujących odpowiedzi na pytania związane z aplikowanym stanowiskiem, wykazując się znajomością przepisów prawa w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach, o gospodarce komunalnej, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, o gospodarce nieruchomościami, o własności lokali, o ochronie praw lokatorów oraz ustawy o mieszkaniowym zasobie gminy.
i porządku w gminach, o gospodarce komunalnej, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, o gospodarce nieruchomościami, o własności lokali, o ochronie praw lokatorów oraz ustawy o mieszkaniowym zasobie gminy.
Pan Rafał Sujak ukończył Wyższą Szkolę Oficerską Wojsk Zmechanizowanych oraz Akademię Obrony Narodowej w Warszawie. Posiada ponad 35 letnie doświadczenie zawodowe, w tym na stanowiskach związanych z zarządzaniem podległym personelem.
Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się bardzo dobrą znajomością problematyki związanej z zakresem zadań na aplikowanym stanowisku. Wiedza, doświadczenie oraz umiejętności przedstawione podczas rozmowy kwalifikacyjnej wskazują, że posiada predyspozycje niezbędne do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.
BURMISTRZ
Marek Cebula