ˆ

Zamówienia do 130 000 zł

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zapytanie ofertowe na wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. "Budowa oświetlenia przy ul. Marii Juchacz"

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-04-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Beker
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-04-16 11:39:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Edward Wasilewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-04-16 11:41:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Edward Wasilewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-04-16 11:41:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
142 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przedmiotem zamówienia są usługi holowania i przechowywania pojazdów usuwanych na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110 ze zm.) zleconych przez uprawnione organy z dróg na terenie Miasta Gorzowa Wlkp. oraz prowadzenie poboru opłat w drodze inkasa na rzecz Miasta Gorzowa Wlkp. na okres od zakończenia umowy z dnia 14.12.2018r. Nr 2/WKM-VII/2020r. do dnia 31 grudnia 2021r., a na wydanie pojazdów z parkingu dotychczasowego Wykonawcy na przewóz pojazdów na inny parking wyłoniony w drodze zapytania ofertowego i wyznaczony przez Prezydenta Miasta Gorzowa Wlkp. do dnia 08 stycznia 2022r. lub do wyczerpania środków z umowy. Przewóz pojazdów z parkingu dotychczasowego wykonawcy na parking nowego wykonawcy w terminie do dnia 08 stycznia 2022r. Usługi nie będą obejmować pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.

Załączniki

Pobierz dane XML Przedmiotem zamówienia są usługi holowania i przechowywania pojazdów usuwanych na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110 ze zm.) zleconych przez uprawnione organy z dróg na terenie Miasta Gorzowa Wlkp. oraz prowadzenie poboru opłat w drodze inkasa na rzecz Miasta Gorzowa Wlkp. na okres od zakończenia umowy z dnia 14.12.2018r. Nr 2/WKM-VII/2020r. do dnia 31 grudnia 2021r., a na wydanie pojazdów z parkingu dotychczasowego Wykonawcy na przewóz pojazdów na inny parking wyłoniony w drodze zapytania ofertowego i wyznaczony przez Prezydenta Miasta Gorzowa Wlkp. do dnia 08 stycznia 2022r. lub do wyczerpania środków z umowy. Przewóz pojazdów z parkingu dotychczasowego wykonawcy na parking nowego wykonawcy w terminie do dnia 08 stycznia 2022r. Usługi nie będą obejmować pojazdów przewożących materiały niebezpieczne. Drukuj informację Przedmiotem zamówienia są usługi holowania i przechowywania pojazdów usuwanych na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110 ze zm.) zleconych przez uprawnione organy z dróg na terenie Miasta Gorzowa Wlkp. oraz prowadzenie poboru opłat w drodze inkasa na rzecz Miasta Gorzowa Wlkp. na okres od zakończenia umowy z dnia 14.12.2018r. Nr 2/WKM-VII/2020r. do dnia 31 grudnia 2021r., a na wydanie pojazdów z parkingu dotychczasowego Wykonawcy na przewóz pojazdów na inny parking wyłoniony w drodze zapytania ofertowego i wyznaczony przez Prezydenta Miasta Gorzowa Wlkp. do dnia 08 stycznia 2022r. lub do wyczerpania środków z umowy. Przewóz pojazdów z parkingu dotychczasowego wykonawcy na parking nowego wykonawcy w terminie do dnia 08 stycznia 2022r. Usługi nie będą obejmować pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-10-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bartosz Kmita
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-10-26 10:38:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Konrad Konik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-10-26 10:40:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Konrad Konik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-28 09:06:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
11341 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zapytanie ofertowe na usuwanie i przechowywanie pojazdów

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-05-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystyna Gordziejewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-05-25 08:49:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-05-25 08:53:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-05-25 08:53:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21238 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »