Wyniki
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Wykonanie usługi opracowania zestawu rekomendacji i przeprowadzenie ewaluacji wybranych działań, podejmowanych w latach 2022 - 2023, w ramach realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2022 oraz Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023-2026.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Wykonanie usługi opracowania zestawu rekomendacji i przeprowadzenie ewaluacji wybranych działań, podejmowanych w latach 2022 - 2023, w ramach realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2022 oraz Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023-2026. Drukuj informację Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Wykonanie usługi opracowania zestawu rekomendacji i przeprowadzenie ewaluacji wybranych działań, podejmowanych w latach 2022 - 2023, w ramach realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2022 oraz Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023-2026.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-04-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Aleksandra Adach |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-06 14:43:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Aleksandra Adach |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-06 14:50:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Aleksandra Adach |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-06 14:50:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 235 raz(y) |
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert- Wykonanie badań w celu wydania opinii wraz z opisem akt w przedmiocie uzależnienia od alkoholu.
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert- Wykonanie badań w celu wydania opinii wraz z opisem akt w przedmiocie uzależnienia od alkoholu. Drukuj informację Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert- Wykonanie badań w celu wydania opinii wraz z opisem akt w przedmiocie uzależnienia od alkoholu.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Aleksandra Adach |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-07 11:49:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Aleksandra Adach |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-07 12:06:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Aleksandra Adach |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-07 12:06:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 257 raz(y) |
Informacja o wyborze wykonawcy zamówienia - świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o wyborze wykonawcy zamówienia - świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego Drukuj informację Informacja o wyborze wykonawcy zamówienia - świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-04-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Kozaczek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-04-18 13:34:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Kozakczek |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-04-18 13:36:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Kozakczek |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-18 13:47:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 227 raz(y) |
Protokół dot. dowozu uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach.
Załączniki
Pobierz dane XML Protokół dot. dowozu uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach. Drukuj informację Protokół dot. dowozu uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-11-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Krzyszkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-11-08 13:34:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Grażyna Sitarz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-11-08 13:35:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Grażyna Sitarz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-11-08 13:35:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 334 raz(y) |
Protokół z postępowania na pomoce dydaktyczne w ramach projektu „Pokolenie płatków śniegu” Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z EFS działanie 8.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych, poddziałanie 8.2.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych – ZIT Gorzów Wielkopolski.
Załączniki
Pobierz dane XML Protokół z postępowania na pomoce dydaktyczne w ramach projektu „Pokolenie płatków śniegu” Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z EFS działanie 8.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych, poddziałanie 8.2.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych – ZIT Gorzów Wielkopolski. Drukuj informację Protokół z postępowania na pomoce dydaktyczne w ramach projektu „Pokolenie płatków śniegu” Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z EFS działanie 8.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych, poddziałanie 8.2.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych – ZIT Gorzów Wielkopolski.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Sitarz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-26 08:35:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Grażyna Sitarz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-26 08:36:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Grażyna Sitarz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-26 08:36:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 415 raz(y) |
Protokół z postępowania, którego przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach projektu „Pokolenie płatków śniegu” Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z EFS działanie 8.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych, poddziałanie 8.2.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych – ZIT Gorzów Wielkopolski
Załączniki
Pobierz dane XML Protokół z postępowania, którego przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach projektu „Pokolenie płatków śniegu” Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z EFS działanie 8.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych, poddziałanie 8.2.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych – ZIT Gorzów Wielkopolski Drukuj informację Protokół z postępowania, którego przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach projektu „Pokolenie płatków śniegu” Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z EFS działanie 8.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych, poddziałanie 8.2.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych – ZIT Gorzów Wielkopolski
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Sitarz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-14 09:00:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Grażyna Sitarz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-14 09:09:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Grażyna Sitarz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-14 09:09:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 430 raz(y) |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego – pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Pokolenie płatków śniegu” Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z EFS działanie 8.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych, Poddziałanie 8.2.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych – ZIT Gorzów Wielkopolski.
Załączniki
Pobierz dane XML Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego – pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Pokolenie płatków śniegu” Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z EFS działanie 8.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych, Poddziałanie 8.2.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych – ZIT Gorzów Wielkopolski. Drukuj informację Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego – pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Pokolenie płatków śniegu” Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z EFS działanie 8.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych, Poddziałanie 8.2.2 Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych – ZIT Gorzów Wielkopolski.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Sitarz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-25 09:41:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Grażyna Sitarz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-25 09:43:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Grażyna Sitarz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-25 09:43:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 418 raz(y) |
Protokół z postępowania na dostawę zestawu do wirtualnego laboratorium zawodowego w projekcie pt.: „Zawodowcy w Gorzowie 2.0” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020; Oś. 8. Nowoczesna Edukacja, Działanie 8.4 Poddziałanie 8.4.2 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego realizowane przez ZIT Gorzów Wielkopolski.
Załączniki
Pobierz dane XML Protokół z postępowania na dostawę zestawu do wirtualnego laboratorium zawodowego w projekcie pt.: „Zawodowcy w Gorzowie 2.0” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020; Oś. 8. Nowoczesna Edukacja, Działanie 8.4 Poddziałanie 8.4.2 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego realizowane przez ZIT Gorzów Wielkopolski. Drukuj informację Protokół z postępowania na dostawę zestawu do wirtualnego laboratorium zawodowego w projekcie pt.: „Zawodowcy w Gorzowie 2.0” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020; Oś. 8. Nowoczesna Edukacja, Działanie 8.4 Poddziałanie 8.4.2 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego realizowane przez ZIT Gorzów Wielkopolski.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Sitarz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-11 14:56:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Grażyna Sitarz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-11 14:58:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Grażyna Sitarz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-11 14:58:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 447 raz(y) |