Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wydział Inwestycji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 02:08:34 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Dyrektor: Agnieszka Skrzeczkowska
tel: 095 7355 790
fax: 095 7355 797
e-mail:
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., ul.Kombatantów 34, 66-400 Gorzów Wlkp.
pok.:
- planowanie i nadzór nad realizacją inwestycji komunalnych;
- prowadzenie spraw dotyczących finansowania i współfinansowania inwestycji miejskich oraz dofinansowania inicjatyw lokalnych;
- ocena potrzeb rozwoju infrastruktury technicznej oraz koordynowanie jej realizacji z ogólnym programem rozwoju miasta;
- zlecanie prac biurom projektowym i inwestorom zastępczym w zakresie podejmowanych zadań inwestycyjnych miasta;
- koordynowanie przygotowywania dokumentacji dotyczących inwestycji własnych miasta;
- prowadzenie nadzoru nad inwestycjami własnymi urzędu;
- współdziałanie z Wydziałem Integracji Europejskiej w zakresie pozyskiwania źródeł finansowania zadań inwestycyjnych
- koordynacja działań inwestycyjnych prowadzonych przez Związek Celowy Gmin MG-6;
- współdziałanie z Wydziałem Budżetu i Rachunkowości w zakresie rozliczania kosztów inwestycji;
- przekazywanie środków trwałych uzyskanych w wyniku inwestycji do Wydziału Majątku i Działalności Gospodarczej;
- nadzór nad realizacją oraz rozliczaniem inwestycji miejskich prowadzonych przez miejskie jednostki organizacyjne;
- prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem społecznych inicjatyw lokalnych;
- prowadzenie spraw związanych z wyłączeniem gruntów z użytków rolnych na etapie przygotowania i realizacji inwestycji oraz informowanie odpowiedniego wydziału o zakończeniu inwestycji i przekazaniu środków trwałych wraz z obowiązkiem uiszczenia opłat z tytułu odrolnienia gruntów w terminie umożliwiającym zaplanowanie w budżecie miasta środków na ten cel.