ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Budżetu i Rachunkowości

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 02:16:55 przez Zasilenie Danymi

Akapit nr - brak tytułu

Dyrektor: Teresa Krzywulska
 
tel: 95 7355 534
fax: 95 7355 677
e-mail:
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4
pok.: 110
 
Zakres działania Wydziału:
  1. opracowanie projektu budżetu miasta;
  2. realizacja budżetu miasta;
  3. przygotowywanie projektów uchwał rady miasta oraz zarządzeń prezydenta  w sprawie zmian w budżecie;
  4. prowadzenie ewidencji zmian budżetu;
  5. opracowanie planu finansowego budżetu miasta;
  6. opracowanie projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej;
  7. przygotowanie projektu uchwał rady w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej;
  8. sporządzenie sprawozdawczości budżetowej  jednostki urzędu;
  9. sporządzenie sprawozdawczości zbiorczej z wykonania budżetu miasta;
  10. sporządzenie bilansów: jednostki, zbiorczych oraz bilansu skonsolidowanego;
  11. sporządzenie sprawozdań zbiorczych jednostek i jednostki urzędu “Rachunek zysków i strat”;
  12. sporządzenie sprawozdań zbiorczych jednostek i jednostki urzędu “Zestawienie zmian w funduszu”;
  13. kontrola sporządzonych jednostkowych i łącznych sprawozdań budżetowychi finansowych oraz w zakresie operacji finansowych jednostki i organu pod względem zgodności z ewidencją księgową i obowiązującym prawem;
  14. naliczanie wynagrodzeń pracowników urzędu oraz rozliczenia ich z Urzędem Skarbowym i ZUS;
  15. prowadzenie rachunkowości budżetu miasta, w tym jednostki urzędu;
  16. prowadzenie odrębnej rachunkowości budżetowej dotyczącej zadań realizowanych przy współudziale środków z Unii Europejskiej;
  17. prowadzenie ewidencji pozabilansowej planu w zakresie dochodów i wydatków budżetu miasta;
  18. prowadzenie ewidencji pozabilansowej wydatków strukturalnych;
  19. prowadzenie ewidencji pozabilansowej zaangażowania środków budżetowych;
  20. prowadzenie obsługi kasowej urzędu;
  21. prowadzenie rachunkowości Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  22. kontrola wtórna dekretacji i zapisów księgowych naniesionych w księgach rachunkowych pod względem zgodności z dokumentami dotyczącymi gospodarki kasowej, obrotu bezgotówkowego;
  23. analiza wykonania budżetu miasta, weryfikacja przedkładanych sprawozdań i dokumentów;
  24. prowadzenie ewidencji syntetycznej i obsługi rachunku bankowego Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych;
  25. ewidencja syntetyczna majątku urzędu;
  26. obsługa kredytów bankowych i pożyczek oraz papierów wartościowych;
  27. obsługa udzielonych poręczeń i gwarancji;
  28. prowadzenie ewidencji księgowej rozliczenia udzielonych dotacji z budżetu miasta zgodnie z zapisami w tym zakresie wynikającymi z  obowiązującej ustawy o rachunkowości;
  29. lokowanie w innych bankach środków pieniężnych pozostających na rachunkach bankowych;
  30. prowadzenie dzienników pracy i serwisu systemów informatycznych obsługujących rachunkowość budżetową oraz dopuszczenie do eksploatacji aktualizacji programów;
  31. opracowanie analiz z zakresu należności i zobowiązań budżetu miasta;
  32. wypłacanie i rozliczanie zaliczek pracowników urzędu;
  33. rozliczanie wyjazdów służbowych pracowników oraz naliczanie ryczałtów samochodowych;
  34. kontrola wewnętrzna rozliczania inkasa opłaty targowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gorzowie Wlkp.;
  35. udział w inwentaryzacji majątku miasta w zakresie przewidzianym dla służb finansowych.
 
« powrót do poprzedniej strony