ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Władze Miasta Gorzowa Wlkp.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 00:52:05 przez Zasilenie Danymi

Akapit nr - brak tytułu

Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego - Jacek Piotr Wójcicki
(ur. 1981)

Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, studiów licencjackich na kierunku Organizacja i Obsługa Rekreacji i Turystyki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie oraz studiów podyplomowych: Coachingu Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Marketingu i Doradztwa Politycznego Uniwersytetu Warszawskiego, Public Relations UAM w Poznaniu oraz Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie.
W latach 2006-2014 wójt Gminy Deszczno, wiceprezes zarządu Zrzeszenia Prezydentów, Burmistrzów i Wójtów Województwa Lubuskiego (od 2011), wiceprzewodniczący zarządu Związku Celowego Gmin MG-6 (od 2011), radny oraz przewodniczący Komisji Bezpieczeństwa Rady Gminy Deszczno (2002-2006), członek komitetu monitorującego LRPO z ramienia Euroregionu Pro Europa Viadrina oraz Lubuskiej Rady ds. Społeczeństwa Informacyjnego.

Strażak - ratownik, członek Ochotniczej Straży Pożarnej w Deszcznie oraz wolontariusz Fundacji ,,Mam Marzenie”, organizował pomoc dla powodzian, współorganizował wypoczynek dla dzieci z terenu zalanej gminy Gąbin.

Otrzymał brązowy medal za zasługi dla policji, brązowy medal za zasługi dla obronności kraju oraz srebrny medal za zasługi dla pożarnictwa. W 2010 r. zajął drugie miejsce w plebiscycie Pulsu Biznesu ,,Samorządowiec roku 2010”, dwa lata później został w nim wyróżniony jako Samorządowy Menedżer Regionu.
Zainteresowania: samorząd, logistyka, góry.
 
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 204
tel.: +48 95 7355 - 543
mail:
 
 
I Zastępca Prezydenta ds. Rozwoju - Jacek Szymankiewicz
(ur. 1973 r.)

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz studiów podyplomowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Specjalista z zakresu gospodarki nieruchomościami i procesu inwestycyjnego. Prawnik administratywista, z kilkunastoletnim doświadczeniem szkoleniowym. Członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej ds.
Nadawania Uprawnień i Licencji Państwowych w zakresie gospodarki nieruchomościami. W latach 1997-2009 pracownik Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie, następnie od 2009 do 2014 r. członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie.
Zainteresowania: sport, literatura faktu, strategiczne gry planszowe.
 
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 210
tel.: +48 95 7355 - 529
mail:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zastępca Prezydenta ds. Społecznych -  Małgorzata Domagała
(ur. 1967 r.)
 
Jest ekonomistą, doświadczonym pracownikiem sektora administracji publicznej i samorządowej. Zajmowała się pozyskiwaniem funduszy europejskich. Była dyrektorem Biura Zarządzania Funduszami Europejskimi w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim. Była też szefem biura Zachodniej Izby Gospodarczej. Pracowała w Wyższej Szkole Biznesu.
 
Zajmowała się zagadnieniami społecznymi. Była kierownikiem Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Gorzowie. W subregionie gorzowskim doprowadziła do podpisania umów partnerskich, powołujących klaster Centów Integracji Społecznej i Klubów Integracji Społecznej.
 
W minionej kadencji samorządowej była starostą gorzowskim. Doprowadziła do spłaty wielomilionowego zadłużenia wobec pracowników szpitala w Kostrzynie. Przyczyniła się do powstania Zakładu Aktywności Zawodowej w Kamieniu Wielkim.
 
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 214
tel.: +48 95 7355 - 501
mail:
Zastępca Prezydenta Miasta ds. Pozyskiwania Funduszy, Kultury i Sportu - Izabela Piotrowicz
(ur. 1987r.)
Izabela Piotrowicz jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu oraz menedżerką po studiach MBA na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Dotychczasowa kierownik Biura Zamiejscowego Urzędu Marszałkowskiego w Gorzowie posiada duże doświadczenie w zarządzaniu w samorządzie oraz wdrażaniu funduszy pomocowych Unii Europejskiej. Koordynatorka budowy Centrum Kompetencji Cyfrowych i Usług Wspólnych w Gorzowie – projektu samorządu województwa finansowanego ze środków RPO – Lubuskie 2020. Radna Rady Miasta Gorzowa Wielkopolskiego dwóch kadencji (2014-2018 i 2024-). Autorka i uczestniczka wielu projektów społecznych i promocyjnych.
 
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 210
tel.: +48 95 7355 - 542
mail:
Bartosz Kmita - Sekretarz Miasta Gorzowa Wlkp. Sekretarz Miasta - Bartosz Kmita
(ur. 1985r.)
Jest absolwentem informatyki i ekonometrii Uniwersytetu Szczecińskiego. Ukończył studia podyplomowe z doradztwa personalnego i zarządzania zasobami ludzkimi Wyższej Szkoły Łużyckiej w Żarach. Uczestniczył w projekcie na podstawie, którego powstała książka "Poradnik dobrego urzędnika"
Bartosz Kmita posiada 14 letnie doświadczenie w pracy w samorządzie. Przez ponad dekadę pracował jako Zastępca Naczelnika w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wielkopolskim a następnie został powołany na stanowisko Dyrektora wydziału komunikacji w Urzędzie Miasta w Gorzowie Wielkopolski.
Zainteresowania: sport, łowiectwo, turystyka górska, literatura.
 
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 207
tel.: +48 95 7355 - 538
mail:

Agnieszka Kaczmarek - Skarbnik Miasta
(ur. 1978 r.)

Gorzowianka, absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu na kierunku marketing i zarządzanie oraz studiów podyplomowych zorganizowanych przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji dla skarbników i sekretarzy w zakresie Akademii Liderów Samorządowych na Wydziale Finansów i Bankowości Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Absolwentka wielu kursów i szkoleń z zakresu budżetu, finansów, rachunkowości i podatków. Dyplomowany księgowy oraz biegły rewident z doświadczeniem w badaniu i przeglądzie sprawozdań finansowych spółek komunalnych. Od 2004 r. członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, a od 2010 r. członek Okręgowej Komisji Rewizyjnej w Oddziale Okręgowym w Gorzowie. Przez pięć lat pracownik Wydziału Budżetu i Rachunkowości Urzędu Miasta w Gorzowie, później, przez siedem lat - skarbnik Gminy Deszczno. W wolnych chwilach lubi słuchać poezji śpiewanej lub popływać na Słowiance.
 
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 207
tel.: +48 95 7355 - 636
mail:
« powrót do poprzedniej strony