ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Obsługi Urzędu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 02:19:29 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Dyrektor: mgr inż. Robert Exner

tel: 7219 500 lub 7355 500
fax: 7219 612 lub 7355 612
e-mail:
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp.
pok.: 420
 
Zakres działania Wydziału:
  1. obsługa interesantów w zakresie kompleksowej informacji urzędowej przez kancelarię i punkt informacyjny urzędu;
  2. wdrożenie, nadzór i administrowanie komputerowym systemem rejestracji i obiegu dokumentów w urzędzie;
  3. koordynowanie działań sali obsługi interesantów;
  4. współdziałanie z Wydziałem Informatyki celem wdrożenia zastosowania podpisu elektronicznego;
  5. prowadzenie kancelarii ogólnej urzędu;
  6. prenumerata wydawnictw, czasopism i dzienników promulgacyjnych oraz prowadzenie biblioteki urzędu;
  7. druk, powielanie i dystrybucja Monitora Miasta Gorzowa;
  8. wykonywanie w zleconym zakresie prac związanych z wyborami powszechnymi, referendum, konsultacjami społecznymi oraz spisem powszechnym;
  9. prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynkami urzędu, gospodarką lokalami biurowymi, w tym inwestycje, remonty, konserwacja itp.;
  10. prowadzenie powielarni w zakresie składu komputerowego, druku i powielania na potrzeby urzędu;
  11. prowadzenie archiwum zakładowego;
  12. przygotowywanie sal urzędu do odbycia sesji rady posiedzeń komisji rady i innych narad;
  13. załatwianie spraw z zakresu zaopatrzenia materiałowego i technicznego na cele administracyjne, zakup mebli i sprzętu biurowego, prowadzenie dokumentacji inwentarzowej, konserwacja sprzętu ruchomego;
  14. prowadzenie magazynu materiałów biurowych;
  15. prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Ośrodka Wczasów Pracowniczych w Dziwnowie;
  16. obsługa zadań z zakresu prowadzenia zakładowej działalności socjalnej;
  17. wyposażenie materiałowo-techniczne lokali wyborczych w mieście;
  18. zaopatrywanie urzędu w pieczęcie, prowadzenie rejestru pieczęci i ich kasowanie;
  19. zapewnienie ochrony obiektów i mienia urzędu;
  20. utrzymywanie czystości, estetyki, zabezpieczenie obiektów urzędu, a także terenu wokół nich;
  21. prowadzenie spraw związanych z transportem własnym i transportem obcym wykorzystywanym na cele urzędu;
  22. koordynowanie spraw związanych z ubezpieczeniami urzędu;
  23. koordynacja zadań urzędu związanych z zamówieniami na dostawy, usługi i roboty budowlane, dla których zastosowanie mają przepisy  ustawy Prawo zamówień publicznych;
  24. koordynacja działań jednostek organizacyjnych urzędu w zakresie prawidłowości postępowania w sprawach zamówień publicznych, dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
  25. kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych o zamówienie publiczne, dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
  26. przygotowanie propozycji składów komisji przetargowych;
  27. wykonanie czynności niezbędnych dla dokonania wyboru trybu postępowania o zamówienie publiczne;
  28. zatwierdzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonych przez jednostkę organizacyjną inicjującą udzielenie zamówienia publicznego;
  29. uczestniczenie w pracach komisji przetargowych;
  30. wykonanie czynności niezbędnych do wszczęcia, prowadzenia oraz zakończenia postępowań o zamówienie publiczne, dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
  31. prowadzenie procedury związanej ze wnoszonymi środkami ochrony prawnej;
  32. prowadzenie spraw związanych z reprezentowaniem miasta przed Krajową Izbą Odwoławczą;
  33. prowadzenie rejestru zamówień publicznych, dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
  34. prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych, dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
  35. udzielanie informacji, wyjaśnień i porad w zakresie zamówień publicznych;
  36. przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych;
  37. organizowanie szkoleń w zakresie zamówień publicznych;
  38. nadzór nad urzędowym Biuletynem Informacji Publicznej oraz przestrzeganiem zapisów ustawy o dostępie do informacji publicznej;
 
« powrót do poprzedniej strony