ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sprawozdanie z przeprowadzonych konsultacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-12-15 09:21:40 przez Monika Józwa

Akapit nr - brak tytułu

Sprawozdanie
z konsultacji  przeprowadzonych na podstawie Uchwały Nr LXXVII/1192/2010 Rady Miasta Gorzowa Wlkp. z dnia 30 czerwca 2010 r. w sprawie określenia sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, zmienionej Uchwałą Nr III/16/2010 Rady Miasta Gorzowa Wlkp. z dnia 15 grudnia 2010 r.
 
Przedmiot konsultacji:
Projekty dokumentów planowanego konkursu ofert, organizowanego w formie regrantingu w zakresie  animacji społecznej mieszkańców Gorzowa Wlkp. w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2015.
 
Przebieg konsultacji:
W dniach 19-20 listopada 2014r. zawiadomienie Prezydenta Miasta o spotkaniu konsultacyjnym wraz z projektami konsultowanych dokumentów zostało opublikowane na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta oraz na stronach internetowych Miasta: www.gorzow.pl i www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
W dniu 2 grudnia 2014 r. w Wydziale Spraw Społecznych odbyło się spotkanie konsultacyjne w sprawie projektów dokumentów planowanego konkursu ofert, organizowanego w formie regrantingu w zakresie  animacji społecznej mieszkańców Gorzowa Wlkp. w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2015.
W spotkaniu udział wzięło 3 przedstawicieli organizacji pozarządowych, doradca projektu „Od partnerstwa do kooperacji”, w ramach którego przygotowywany jest konkurs w formie regrantingu, oraz pracownik Wydziału Spraw Społecznych.
 
Propozycje zmian w projektach konsultowanych dokumentów:
a) ogłoszenie konkursowe – załącznik nr 1a:
- operator powinien dysponować biurem w Gorzowie Wlkp. i wykazać się doświadczeniem
w działaniach na rzecz mieszkańców Gorzowa;
- operator powinien prowadzić własną stroną internetową, na której promować będzie projekt;
b) karta oceny – załącznik nr 1b:
- wkład finansowy powinien być połączony z wkładem osobowym; za wniesienie wkładu własnego
(czy to w formie osobowej czy finansowej) będzie można uzyskać punkty;
- powinna być wprowadzona dodatkowa punktacja dla organizacji lokalnej (premiowanie gorzowskich organizacji);
c) porozumienie o współpracy z wolontariuszem – załącznik 2g:
- powinien zostać dodany zapis o wyrażeniu przez wolontariusza zgody na przetwarzanie danych osobowych.
 
 
                                                                                                         Prezydent Miasta
                                                                                                                    (-)
                                                                                                           Jacek Wójcicki
 
 
Gorzów Wlkp., 12.12.2014 r.
« powrót do poprzedniej strony