ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Nabór na członków Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 03:27:13 przez Zasilenie Danymi, informacja należąca do archiwum

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Ogłoszenie
Na podstawie art. 41 ust. 3 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi Prezydent Miasta Gorzowa Wlkp. zaprasza do udziału w naborze na 2 członków Miejskiej Komisji Rozwiązywania  Problemów Alkoholowych.
Preferowane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe lub średnie (wśród kandydatów mile widziani przedstawiciele Policji, Straży Miejskiej);
- odbyte szkolenia/ kursy dotyczące problematyki uzależnień i pracy z osobami uzależnionymi;
- znajomość ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii;
- umiejętność pracy w zespole;
- doświadczenie w zakresie prowadzenia działań na rzecz przeciwdziałania uzależnieniom;
- dyspozycyjność, obowiązkowość, kreatywność.
Do głównych obowiązków członków Komisji należeć będzie:
- inicjowanie działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych,
- sprawdzanie stopnia przestrzegania przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zwłaszcza dotyczących reklamy napojów alkoholowych oraz zakresu sprzedaży tych napojów nieletnim,
- podejmowanie czynności zmierzających do orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu odwykowemu,
- kontrola przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami w zakresie uzależnień od narkotyków,
- wydawanie opinii o zgodności lokalizacji punktu sprzedaży i podawania napojów alkoholowych z uchwałami Rady Miasta w sprawie limitów punktów sprzedaży i zasad ich usytuowania.
Wszystkie zainteresowane osoby proszone są o złożenie w siedzibie Wydziału Spraw Społecznych (ul. Teatralna 26) w terminie do 17.02.2012 r. następujących dokumentów:
- listu motywacyjnego;
- CV;
- kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje
i doświadczenie zawodowe (dyplom ukończenia wyższej uczelni, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, ukończone kursy, szkolenia, itp.).

Prezydent Miasta Gorzowa Wlkp.
         Tadeusz Jędrzejczak

Gorzów Wlkp., 31.01.2012 r.
« powrót do poprzedniej strony