System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-07-04 16:15:41 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Celem ustanowienia Polityki Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego jest:
- zagwarantowanie właściwej ochrony informacji, w tym odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa informacji oraz danych przetwarzanych zarówno w systemie teleinformatycznym, jak również w formie papierowej,
- zapewnienie ciągłości procesów przetwarzania informacji oraz procesów pod kątem bezpieczeństwa teleinformatycznego i cyberbezpieczeństwa,
- zapewnienie sprawnego i bezpiecznego funkcjonowania systemu teleinformatycznego,
- zapewnienie ciągłości realizacji procesów usługowych.
Polityka Bezpieczeństwa Informacji jest częścią Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Urzędzie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego i stanowi zestaw powiązanych ze sobą dokumentów określających zasady oraz sposób zarządzania bezpieczeństwem przetwarzanych aktywów informacyjnych oraz zasobów materialnych, a także doświadczeń i dobrych praktyk w zakresie zarządzania i ochrony danych i informacji, przy uwzględnieniu następujących atrybutów: poufności, integralności i dostępności informacji.
Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego zobowiązuje się do podejmowania niezbędnych działań mających na celu zabezpieczenie informacji jako zasobu podlegającego ochronie prawnej i niezbędnego do prawidłowego oraz sprawnego funkcjonowania Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego.