Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Gabinet Prezydenta Miasta
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 01:56:47 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Dyrektor:
tel:
fax:
e-mail:
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp.
pok.:
pok.:
Zakres działania Biura:
- koordynacja działań związanych z patronatem prezydenta;
- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji okolicznościowej prezydenta;
- koordynacja polityki informacyjnej oraz przekazywanie informacji środkom masowego przekazu, organizacja konferencji prasowych;
- udzielanie odpowiedzi na krytykę prasową;
- realizowanie zadań związanych z funkcjami doradczymi;
- koordynacja zadań związanych z obowiązkami reprezentacyjnymi i protokolarnymi prezydenta;
- współdziałanie przy organizowaniu obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych z udziałem prezydenta;
- koordynacja działań z zakresu dostępu do informacji publicznej;
- prowadzenie spraw związanych z organizacją i przebiegiem kontaktów oraz współpracy prezydenta z organizacjami samorządu terytorialnego, Rządem i Prezydentem RP, Sejmem i Senatem RP oraz z indywidualnymi parlamentarzystami, organizacjami społecznymi, pozarządowymi i innymi podmiotami.