Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Gabinet Prezydenta Miasta

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 01:56:47 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Dyrektor:

tel: 
fax: 
e-mail:
 
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp.
pok.:
 
Zakres działania Biura:
  1. koordynacja działań związanych z patronatem prezydenta;
  2. przygotowywanie i prowadzenie korespondencji okolicznościowej prezydenta;
  3. koordynacja  polityki informacyjnej oraz przekazywanie informacji środkom masowego przekazu, organizacja konferencji prasowych;
  4. udzielanie odpowiedzi na krytykę prasową;
  5. realizowanie zadań związanych z funkcjami doradczymi;
  6. koordynacja zadań związanych z obowiązkami  reprezentacyjnymi i protokolarnymi prezydenta;
  7. współdziałanie przy organizowaniu obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych z udziałem prezydenta;
  8. koordynacja działań z zakresu dostępu do informacji publicznej;
  9. prowadzenie spraw związanych z organizacją i przebiegiem kontaktów oraz współpracy prezydenta z organizacjami samorządu terytorialnego, Rządem i Prezydentem RP, Sejmem i Senatem RP oraz z indywidualnymi parlamentarzystami, organizacjami społecznymi, pozarządowymi i innymi podmiotami.