Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Wydział Obsługi Inwestora i Biznesu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 02:14:59 przez Zasilenie Danymi

Akapit nr - brak tytułu

Dyrektor: Jacek Gumowski
tel.:  95 7355 966
fax:  95 7355 670
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. budynek przy ul. Targowej 9 
pok.: 1.11
e-mail:
 
Ewidencja działalności gospodarczej: Sala Obsługi Klienta, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp.
tel.: 95 73 55 557
Pozwolenia na przedaż alkoholu: Sala Obsługi Klienta, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp.
tel.: 95 73 55 557
Obsługa inwestora: ul. Myśliborska 34, 66-400 Gorzów Wlkp., pokoje 1, 2, 3, parter
tel.: 95 73 55 830, 95 73 55 917, 95 73 55 894, 95 73 55 731
 
Zakres działania:
  1. opracowanie i realizacja strategii promowania miasta w zakresie gospodarki, pozyskiwania i obsługi inwestorów;
  2. inicjowanie i  koordynowanie gospodarczych działań promocyjno-informacyjnych w zakresie wydziału;
  3. podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania inwestorów oraz ich obsługa;
  4. współpraca z właściwymi wydziałami urzędu w zakresie przygotowania i dystrybucji gospodarczych i inwestycyjnych wydawnictw promocyjnych, prezentacji multimedialnych;
  5. uczestniczenie w imprezach gospodarczo-inwestycyjnych o charakterze wystawienniczym  i  targowym  oraz  organizacja  misji  gospodarczych;
  6. współpracowanie z mediami celem gospodarczej promocji miasta;
  7. współdziałanie w zakresie pozyskiwania i obsługi inwestorów z wydziałami, podmiotami zewnętrznymi działającymi w mieście, podmiotami ponadlokalnymi oraz przedstawicielstwami podmiotów zewnętrznych, takich jak: izby handlowe, konsulaty, ambasady itp.;
  8. podejmowanie działań w celu aktywizacji gospodarczej miasta;
  9. systematyczne gromadzenie i upowszechnianie informacji o mieście, przydatnych przy podejmowaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej w mieście;
  10. opracowanie i popularyzowanie informacji o możliwościach i warunkach inwestowania w mieście;
  11. koordynowanie współpracy pomiędzy lokalnymi przedsiębiorcami a jednostkami   organizacyjnymi miasta;
  12. inicjowanie działań mających na celu zwiększenie konkurencyjności miasta;
  13. wspieranie inwestorów lokalnych tworzących miejsca pracy;
  14. działanie na rzecz rozwoju partnerstwa oraz umacnianie więzi z lokalnymi mikro, małymi i średnimi przedsiębiorcami;
  15. budowanie relacji z lokalnymi przedsiębiorcami;
  16. współdziałanie ze stowarzyszeniami, organizacjami pracodawców, izbami gospodarczymi, ruchami obywatelskimi, innymi dobrowolnymi zrzeszeniami i fundacjami działającymi na rzecz przedsiębiorców w celu określenia warunków i możliwości rozwoju gospodarczego miasta.

Załączniki