Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Biuro Egzekucji Administracyjnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 02:16:55 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Dyrektor: mgr Ryszard Zuj
 
tel: 095 7355 740
fax: 095 7355 788
e-mail:
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., ul.Kombatantów 34, 66-400 Gorzów Wlkp.
pok.:
 
Zakres działania Biura:
 
  1. prowadzenie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych miasta, dla których ustalania lub określania i pobierania właściwym jest prezydent;
  2. badanie prawidłowości otrzymanych tytułów wykonawczych i dopuszczalności egzekucji administracyjnej;
  3. opracowywanie planów egzekucyjnych;
  4. sprawdzanie prawidłowości wystawiania tytułów wykonawczych;
  5. prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych i innych ewidencji związanych z prowadzoną egzekucją administracyjną;
  6. przygotowywanie służby poborcom;
  7. doręczanie zobowiązanemu kopii tytułów wykonawczych;
  8. stosowanie środków egzekucyjnych z wyłączeniem zajęć nieruchomości;
  9. sporządzanie protokołów o stanie majątkowym zobowiązanego;
  10. kontrola pracy poborców;
  11. rozliczanie służby poborców;
  12. współdziałanie z komórkami organizacyjnymi urzędu oraz wierzycielami w zakresie prowadzonej egzekucji;
  13. bieżąca obsługa zobowiązanych;
  14. prowadzenie ewidencji egzekucji;
  15. sporządzanie sprawozdań statystycznych i przedkładanie ich skarbnikowi.