ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Sposoby rezerwacji terminu obsługi interesantaDrukuj informacjęSprawa: Sposoby rezerwacji terminu obsługi interesanta

Szczegóły informacji

Sposoby rezerwacji terminu obsługi interesanta

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Komunikacji

Ogłoszono dnia: 2012-04-22 14:53:22

Termin załatwienia

ustalany indywidualnie

Uwagi

Rezerwacja terminu obsługi.
 
1. Rezerwacji terminu obsługi można dokonać telefonicznie pod numerem (95) 7355 723 lub bezpośrednio w punkcie informacyjnym znajdującym się na parterze Wydziału Komunikacji przy ul.Przemysłowej 53 w Gorzowie Wlkp. w poniedziałek, środę i czwartek w godzinach od 8.00 do 15.15, we wtorek od 8.00 do 17.15, w piątek od 8.00 do 14.15 albo poprzez stronę internetową https://www.rezerwacje.eurzad.gorzow.pl/.
2. Rezerwacja może być dokonana:
a) najwcześniej na 2 tygodnie przed planowanym terminem wizyty,
b) najpóźniej na dzień przed planowanym terminem wizyty.
UWAGA! Rezerwacja może być dokonana pod warunkiem, że termin planowanej wizyty nie został wcześniej zajęty przez inną osobę oraz gdy czas przeznaczony na załatwienie spraw aktualnie oczekujących na obsługę interesantów nie przekracza czasu pracy Wydziału Komunikacji.
3. Niezbędne dane potrzebne do rezerwacji terminu:
a) imię i nazwisko,
b) nr ewidencyjny PESEL,
c) rodzaj załatwianej sprawy.

Odbiór zarezerwowanego biletu.
1. Zarezerwowany bilet, można odebrać w dniu, zaplanowanej wizyty, najpóźniej na 10 minut przed umówioną wizytą. Po upłynięciu terminu rezerwacja, zostaje automatycznie anulowana.
2. Bilet można odebrać w konsoli znajdującej się przy punkcie informacyjnym lub w konsoli znajdującej się na pierwszym piętrze budynku przy wejściu do hali obsługi interesanta.
 
3. W tym celu na głównym ekranie panelu dotykowego należy wybrać przycisk „UMÓWIONA WIZYTA”

4. Po pojawieniu się następnego ekranu należy wpisać numer PESEL a następnie nacisnąć przycisk „OK.”

5. Po poprawnym wpisaniu numeru PESEL zostanie wydrukowany bilet.

UWAGA! Zarezerwowany bilet można odebrać jedynie do godziny, na którą termin został zarezerwowany. Po upłynięciu tego terminu rezerwacja zostaje automatycznie anulowana.
 
« powrót do poprzedniej strony