ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydawanie wypisów, wyrysów i informacji z operatu ewidencji gruntów i budynkówDrukuj informacjęSprawa: Wydawanie wypisów, wyrysów i informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków

Szczegóły informacji

Wydawanie wypisów, wyrysów i informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Geodezja i Kataster

Ogłoszono dnia: 2012-04-23 16:59:55

Termin załatwienia

Wydawanie wypisów, informacji ustnej na bieżąco Wykonanie wypisu i wyrysu w ciągu 7 dni Wydawanie informacji pisemnej niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 30 dni od złożenia wniosku.

Miejsce załatwienia

Dokumenty należy składać w kancelarii Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Sikorskiego 3-4 (na parterze) drogą pocztową na w adres Urzędu lub bezpośrednio w Wydziale Geodezji i Katastru, pokój 318 przy ul. Sikorskiego3-4, adres email: wkg@um.gorzow.pl

Sposób załatwienia

Wydanie wypisu, wyrysu lub informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków.

Wymagane Dokumenty

1. W przypadku kiedy wnioskodawcą o wypis, wyrys lub informację jest właściciel (współwłaściciel) lub osoba przez niego upoważniona- wniosek (załącznik nr 1 do procedury)
2. W przypadku kiedy wnioskodawcą o wypis, wyrys lub informację jest osoba mająca interes prawny- wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych (załącznik nr 2 do procedury)
3. Do wglądu dokument umożliwiający stwierdzenie tożsamości wnioskodawcy a w przypadku zamówienia pocztą kopia dokumentu tożsamości.

Opłaty

Opłaty za wydawanie wypisów, wyrysów i informacji z ewidencji gruntów i budynków są naliczane
na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. “w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wypisów
i wyrysów z operatu ewidencyjnego” (Dz. U. nr 37 poz. 333).
Opłaty wynoszą:
1. Wykonanie wypisów z ewidencji gruntów i budynków do celów prawnych:
- za pierwszą działkę, budynek lub lokal w danej księdze wieczystej - 12,00zł.
- za każdą następną działkę, budynek lub lokal w tej samej księdze wieczyste j- 6,00zł.
2. Wykonanie wypisu o niepełnej treści do celów innych niż prawne - 3,60zł. za każdą działkę.
3. Sporządzanie wypisu o niepełnej treści w celu sporządzenia wniosku o przyznanie dopłat bezpośrednich
do ARiMR- 1,80zł. za każdą działkę.
4. Wykonanie wypisu i wyrysu do celów prawnych:
- za pierwszą działkę, budynek lub lokal w danej księdze wieczystej - 120,00zł.
- za każdą następną działkę, budynek lub lokal w tej samej księdze wieczystej - 12,00zł. 5.Udzielanie informacji z ewidencji gruntów i budynków - 12,00 zł za każdy przeglądany obręb.

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Uwagi

Opłata musi być wniesiona przed wydaniem (wysłaniem) dokumentów.

Podstawa prawna

1. ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. nr 240 z 200 r. poz. 2027 ze zm.)
2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. “w sprawie
ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. nr 38 poz. 454)
3. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. “o ochronie danych osobowych” (Dz. U. nr 101 z 2002 r. poz. 926 ze zm.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony