Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Potwierdzenie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej Drukuj informacjęSprawa: Potwierdzenie wpisu do ewidencji działalności gospodarczejSzczegóły informacji
Potwierdzenie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Działalność Gospodarcza
Ogłoszono dnia: 2012-04-22 14:53:22
Termin załatwienia
bez oczekiwania
Miejsce załatwienia
- sala obsługi interesanta (parter budynku UM)
tel. 95 7355 548
tel. 95 7355 548
Wymagane Dokumenty
- oryginał i kopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
- dokument tożsamości do wglądu
lub
- poprzez osobę upoważnioną na piśmie (druk do pobrania) po okazaniu pełnomocnictwa (do wglądu dokument tożsamości osoby upoważnionej)
Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Na podstawie art. 33 § 3 KPA pełnomocnik zobowiązany jest każdorazowo dołączyć do akt załatwianej sprawy oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa.
Uwaga! na podstawie art. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225, poz. 1635) za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa na dokonanie czynności w zakresie ewidencji działalności gospodarczej oraz jego odpisu, wypisu lub kopii (z wyjątkiem dokumentu poświadczonego notarialnie lub pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu) pobiera się opłatę w wysokości 17 zł.
- dokument tożsamości do wglądu
lub
- poprzez osobę upoważnioną na piśmie (druk do pobrania) po okazaniu pełnomocnictwa (do wglądu dokument tożsamości osoby upoważnionej)
Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Na podstawie art. 33 § 3 KPA pełnomocnik zobowiązany jest każdorazowo dołączyć do akt załatwianej sprawy oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa.
Uwaga! na podstawie art. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225, poz. 1635) za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa na dokonanie czynności w zakresie ewidencji działalności gospodarczej oraz jego odpisu, wypisu lub kopii (z wyjątkiem dokumentu poświadczonego notarialnie lub pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu) pobiera się opłatę w wysokości 17 zł.
Opłatę należy wpłacić na konto:
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Budżetu i Rachunkowości
GBS Gorzów Wlkp. 07 8363 0004 0000 3968 2000 0003 z dopiskiem: opłata skarbowa za pełnomocnictwo
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Budżetu i Rachunkowości
GBS Gorzów Wlkp. 07 8363 0004 0000 3968 2000 0003 z dopiskiem: opłata skarbowa za pełnomocnictwo
Opłaty
- 5 zł (za każdą stronę zaświadczenia)
Uwaga! opłatę za potwierdzenie wpisu należy wpłacić na konto:
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Budżetu i Rachunkowości
GBS Gorzów Wlkp. 07 8363 0004 0000 3968 2000 0003 z dopiskiem: opłata skarbowa za potwierdzenie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
Uwaga! opłatę za potwierdzenie wpisu należy wpłacić na konto:
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Budżetu i Rachunkowości
GBS Gorzów Wlkp. 07 8363 0004 0000 3968 2000 0003 z dopiskiem: opłata skarbowa za potwierdzenie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej