ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczejDrukuj informacjęSprawa: Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej

Szczegóły informacji

Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Działalność Gospodarcza

Ogłoszono dnia: 2012-04-22 14:53:22

Termin załatwienia

do 7 dni

Miejsce załatwienia

1. Kancelaria Ogólna UM Gorzowa Wlkp.,
2. Wydział Majątku i Działalności Gospodarczej – pok. 415 tel. 95 7355 557,
3. pocztą.

Sposób załatwienia

1. osobiście,
2. pocztą.

Wymagane Dokumenty

wniosek o wydanie zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej,
2. dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej.

Opłaty

- 17 zł.
Opłatę za wydanie zaświadczenia należy wpłacić na konto: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Budżetu i Rachunkowości GBS Gorzów Wlkp. 07 8363 0004 0000 3968 2000 0003 z dopiskiem opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej.

Uwagi

Nie pobiera się opłaty za wydanie odpisu w sprawach: alimentacyjnych, świadczeń socjalnych, ubezpieczenia: społecznego, zdrowotnego, zatrudnienia, wynagrodzeń za pracę oraz od jednostek: budżetowych, samorządu terytorialnego.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami)
2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zmianami)
« powrót do poprzedniej strony