Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wydawanie legitymacji instruktoraDrukuj informacjęSprawa: Wydawanie legitymacji instruktoraSzczegóły informacji
Wydawanie legitymacji instruktora
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Komunikacji
Ogłoszono dnia: 2012-04-22 14:53:22
Termin załatwienia
Do 30 dni.
Wymagane Dokumenty
1. Wniosek.
2. Załączniki do wniosku:
- wyraźna fotografia o wymiarach 3,5 x 4,5 cm przedstawiająca osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami w taki sposób aby ukazywała głowę w pozycji lewego półprofilu i z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy,
- dowód wpłaty opłaty skarbowej za decyzje o wpisie do ewidencji.
2. Załączniki do wniosku:
- wyraźna fotografia o wymiarach 3,5 x 4,5 cm przedstawiająca osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami w taki sposób aby ukazywała głowę w pozycji lewego półprofilu i z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy,
- dowód wpłaty opłaty skarbowej za decyzje o wpisie do ewidencji.
Opłaty
- dowód wpłaty 40 zł za wydanie legitymacji instruktora
Uwagi
Opłatę wnosi się na konto:
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Budżetu i Rachunkowości , rachunek nr: 42836300040000396820000052, tytułem: Wydanie legitymacji instruktora
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Budżetu i Rachunkowości , rachunek nr: 42836300040000396820000052, tytułem: Wydanie legitymacji instruktora