ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydawanie legitymacji instruktoraDrukuj informacjęSprawa: Wydawanie legitymacji instruktora

Szczegóły informacji

Wydawanie legitymacji instruktora

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Komunikacji

Ogłoszono dnia: 2012-04-22 14:53:22

Termin załatwienia

Do 30 dni.

Wymagane Dokumenty

1.       Wniosek.
2.       Załączniki do wniosku:
- wyraźna fotografia o wymiarach 3,5 x 4,5 cm przedstawiająca osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami w taki sposób aby ukazywała głowę w pozycji lewego półprofilu i z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy,
- dowód wpłaty opłaty skarbowej za decyzje o wpisie do ewidencji.

Opłaty

- dowód wpłaty 40 zł za wydanie legitymacji instruktora

Uwagi

Opłatę wnosi się na konto:
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Budżetu i Rachunkowości , rachunek nr: 42836300040000396820000052, tytułem: Wydanie legitymacji instruktora
« powrót do poprzedniej strony