Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
17. Wydanie nowej nalepki legalizacyjnej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: KOMUNIKACJA - REJESTRACJA POJAZDÓW
Ogłoszono dnia: 2014-12-03 12:31:45
Termin załatwienia
Niezwłocznie.
Miejsce załatwienia
Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp., ul.Przemysłowa 53, nr tel. (95) 7355-723, I piętro - hala obsługi rejestracji pojazdów lub kancelaria Urzędu Miasta ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp.
Telefon kontaktowy
95 7355 723; 95 7355 724
Adres e-mail
wkm@um.gorzow.pl
Sposób załatwienia
- Osobisty.
- Przez pełnomocnika
Miejsce odbioru
Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp., ul.Myśliborska 34, 66-400 Gorzów Wlkp.
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o wydanie nowej nalepki legalizacyjnej – pobierz druk
- Dotychczasowy dowód rejestracyjny – wzory dowodów rejestracyjnych oraz pozwolenia czasowego
- Tablice rejestracyjne o wyróżniku „FG”.
- Oświadczenie o zniszczeniu lub utracie nalepki legalizacyjnej.
- Dokumenty firmy, w przypadku nabycia pojazdu na firmę.
- Do wglądu: dokument/y tożsamości właściciela/wszystkich współwłaścicieli.
Opłaty
- Opłata za wydanie nowej nalepki legalizacyjnej: opłata komunikacyjna: 12,50zł – pobierz druk opłaty
- Pełnomocnictwo – w przypadku załatwiania sprawy przez osobę upoważnioną – więcej informacji
Druk opłaty należy wydrukować dwustronnie – więcej informacji
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym