ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Biura

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: Biuro Konsultacji Społecznych i Rewitalizacji

Data udostępnienia: 2015-02-17

Ogłoszono dnia: 2015-02-17 przez Lidia Matys

Termin składania dokumentów: 2015-02-27 15:15:00

Nr ogłoszenia: 5/2015

Id ogłoszenia: WOR.I.2110.5.2015.LM

Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

Niezbędne kwalifikacje kandydata:
• posiadanie obywatelstwa polskiego,
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
• wykształcenie wyższe;
• co najmniej trzyletni staż pracy,
• umiejętność właściwej organizacji pracy,
• umiejętność  kierowania zespołem pracowników,
• umiejętność działania pod presją czasu,
• wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
• wysoka odporność na stres,
• dyspozycyjność,
• obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność,
.
b. Wymagania dodatkowe:

Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
• znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- - ustawy o finansach publicznych,
- ustawy Prawo zamówień publicznych.
.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 
Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień  Dyrektora Biura Konsultacji Społecznych, Promocji i Rewitalizacji należy w szczególności:
1) zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań biura wynikających z  regulaminu organizacyjnego;
2) programowanie działalności wydziału;
3) opracowywanie projektów uchwał oraz ich realizacja;
4) opracowywanie projektów zarządzeń prezydenta  oraz realizacja wydanych zarządzeń;
5) sporządzanie na potrzeby prezydenta projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia komisji rady;
6) współdziałanie z innymi wydziałami i biurami w celu realizacji zadań wymagających uzgodnień;
7) przygotowywanie materiałów merytorycznych i sprawozdawczo-informacyjnych dla prezydenta, jego zastępców, sekretarza,  skarbnika i dyrektora urzędu;
8) uczestnictwo w sesjach i posiedzeniach komisji rady zgodnie z dyspozycją prezydenta oraz jego zastępców, sekretarza, skarbnika i dyrektora urzędu;
9) współdziałanie z organami administracji publicznej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi;
10) udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków;
11) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników postanowień regulaminów obowiązujących w urzędzie oraz tajemnicy służbowej;
12) współpraca z Wydziałem Administracyjnym w szczególności w zakresie wdrażania systemu rejestracji i obiegu dokumentów, aktualizacji baz danych oraz z Wydziałem Organizacyjnym w zakresie aktualizacji obowiązujących procedur załatwianych spraw;
13) dbałość o kompetentną i kulturalną obsługę interesantów;
14) wnioskowanie do prezydenta w sprawie ustalenia i zmian regulaminu wewnętrznego wydziału;
15) realizowanie budżetu miasta w części dotyczącej wydziału, dokonywanie bieżącej
i okresowej analizy realizacji budżetu w zakresie dotyczącym wydziału oraz analiza ekonomiczno-finansowa planowanych i dokonywanych przedsięwzięć gospodarczych
w powiązaniu z budżetem;
16) współpraca z powołanymi przez prezydenta zespołami opiniująco-doradczymi i pełnomocnikami;
17) prowadzenie indywidualnych szkoleń podległych pracowników na stanowiskach pracy;
18) realizacja zadań obronnych i obrony cywilnej zgodnie z wytycznymi prezydenta;
19) przestrzeganie obowiązujących procedur przy udzielaniu zamówień finansowanych ze środków publicznych;
20) zapewnienie funkcjonowania w wydziale  skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej;
21) przygotowanie i dostosowanie procedur funkcjonalnych wydziału do standardów Unii Europejskiej;
22) nadzór nad wdrażaniem właściwych dla wydziału projektów informatycznych;
23) zapewnienie przestrzegania przepisów BHP;
24) nadzór nad prowadzeniem Wydziałowego Rejestru Skarg i Wniosków oraz innych rejestrów wymaganych obowiązującymi przepisami;
odpowiedzi.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Okólnej 2 - parter. W budynku brak jest windy osobowej.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

pow. 6%

V. Wymagane dokumenty:

 
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami:
 
• kopia dowodu osobistego,
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
• kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni,
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182)  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)”.
.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-02-27 15:15:00
b. Sposób:
 
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko Dyrektora Biura Konsultacji Społecznych Promocji i Rewitalizacji” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 27 lutego 2015 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
 
c. Miejsce:
 
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko Dyrektora Biura Konsultacji Społecznych Promocji i Rewitalizacji” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 27 lutego 2015 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
 

VII. Informacje dodatkowe:

 
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
« powrót do poprzedniej strony