ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. analiz i statystyk

Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: Wydział Obsługi Inwestora i Biznesu

Data udostępnienia: 2015-02-20

Ogłoszono dnia: 2015-02-20 przez Lidia Matys

Termin składania dokumentów: 2015-03-02 15:15:00

Nr ogłoszenia: 6/2015

Id ogłoszenia: WOR.I.2110.6.2015.RS

Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

Niezbędne kwalifikacje kandydata:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
d) wykształcenie wyższe z zakresu prawa, ekonomii lub finansów,
e) znajomość ustaw:
• kodeks postepowania administracyjnego,
• o rachunkowości,
• kodeks spółek handlowych,
• kodeks cywilny,
f) praktyczne umiejętności z zakresu analizy finansowej i ekonomicznej,
g) praktyczne umiejętności z zakresu ewidencji księgowej i sprawozdawczości finansowej,
h) znajomość współczesnych narzędzi rachunkowości zarządczej i controllingu,
i) umiejętność analizowania i oceny sprawozdań finansowych,
j) umiejętność działania pod presją czasu,
k) wysoka odporność na stres,
l) znajomość obsługi urządzeń informatycznych,
ł)   umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
m) dyspozycyjność,
n) rzetelność, uczciwość, komunikatywność, systematyczność,
o) wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
p) umiejętność pracy w zespole.
 
b. Wymagania dodatkowe:

Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
b) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
c) znajomość Ordynacji podatkowej.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało przede wszystkim:
1. Prowadzenie nadzoru właścicielskiego polegającego na:
a) dostarczaniu bieżących analiz i raportów dla organów stanowiących i organów nadzoru,
b) analizowaniu sytuacji majątkowej, kapitałowej, pieniężnej i wynikowej spółek komunalnych,
c) koordynacji transakcji pomiędzy miastem a spółkami komunalnymi,
d) rekomendacji rozwiązań dotyczących optymalizacji działań w relacjach pomiędzy Miastem a spółkami;
2. Systematyczne gromadzenie i upowszechnianie informacji dotyczących miasta, gospodarki i rynku pracy.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

 
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Kombatantów 34, XI piętro. W budynku funkcjonuje winda osobowa.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

pow. 6%

V. Wymagane dokumenty:

 
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami:
 
a) kopia dowodu osobistego,
b) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego),
d) kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni,
e) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
f) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
g) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.)  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)”.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-03-02 15:15:00
b. Sposób:
 
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: stanowisko ds. analiz i statystyk w Wydziale Obsługi Inwestora i Biznesu należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Wydział Organizacyjny
Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 2 marca 2015 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
 
 
c. Miejsce:
 
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: stanowisko ds. analiz i statystyk w Wydziale Obsługi Inwestora i Biznesu należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Wydział Organizacyjny
Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 2 marca 2015 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
 
 

VII. Informacje dodatkowe:

 
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Lidia Matys
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-02-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Lidia Matys
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-02-20 16:27:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-02-20 16:37:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-14 18:39:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4037 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony