ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko urzędnicze w Wydziale Budżetu i Rachunkowości

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: Wydział Budżetu i Rachunkowości

Data udostępnienia: 2015-03-06

Ogłoszono dnia: 2015-03-06 przez Lidia Matys

Termin składania dokumentów: 2015-03-17 15:15:00

Nr ogłoszenia: 8/2015

Id ogłoszenia: WOR.I.2110.8.2015.LM

Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

Niezbędne kwalifikacje kandydata:
• posiadanie obywatelstwa polskiego,
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
• wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości,
• doświadczenie w pracy w księgowości oraz w rozliczeniach podatku VAT – 3 lata pracy,
• znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o podatku od towarów i usług, o samorządzie gminnym
i powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego;
• praktyczne umiejętności w rozliczaniu podatku VAT,
• praktyczne umiejętności w naliczeniach płac i rozliczeniach z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym,
• praktyczne umiejętności z zakresu analizy finansowej i ekonomicznej,
• praktyczne umiejętności z zakresu ewidencji księgowej i sprawozdawczości finansowej,
• umiejętność analizowania i oceny sprawozdań finansowych,
• umiejętność działania pod presją czasu,
• znajomość obsługi urządzeń informatycznych,
• umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
• dyspozycyjność,
• rzetelność, uczciwość, komunikatywność, systematyczność,
• wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
• umiejętność pracy w zespole.
 
 
b. Wymagania dodatkowe:

Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
• minimum 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 
Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień  pracownika należy w szczególności:
• analizy finansowe i budżetowe,
• weryfikacja sprawozdań budżetowych z ewidencją księgową,
• rozliczanie podatku od towarów i usług w zakresie działania Wydziału Budżetu
i Rachunkowości,
• sporządzanie, analiza i weryfikacja dokumentów dotyczących zaangażowania środków budżetowych,
• rozliczanie wynagrodzeń wraz z pochodnymi,
• inne czynności zlecone przez przełożonego.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

 
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, piętro II.  W budynku brak jest windy osobowej.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

pow. 6%

V. Wymagane dokumenty:

 
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami:
• kopia dowodu osobistego,
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
• kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni,
• kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182)  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)”.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-03-17 15:15:00
b. Sposób:

Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko w Wydziale Budżetu i Rachunkowości” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 17 marca 2015 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
 
c. Miejsce:

Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko w Wydziale Budżetu i Rachunkowości” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 17 marca 2015 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
 

VII. Informacje dodatkowe:


Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
 
 
« powrót do poprzedniej strony