Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 11/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 11/2015Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. public relations
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1 etat
Wydział: Biuro Konsultacji Społecznych i Rewitalizacji
Data udostępnienia: 2015-03-23
Ogłoszono dnia: 2015-03-23 przez Lidia Matys
Termin składania dokumentów: 2015-04-03 15:15:00
Nr ogłoszenia: 11/2015
Id ogłoszenia: WOR.I.2110.11.2015.LM
Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
• posiadanie obywatelstwa polskiego,
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
• wykształcenie wyższe o kierunku: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, administracja publiczna, kierunki społeczne lub humanistyczne;
• co najmniej 3-letni staż pracy
• znajomość podstawowych technik public relations
• zainteresowanie zagadnieniami związanymi z kulturą, życiem społecznym, gospodarczym i politycznym,
• pisemna swoboda wypowiedzi,
• umiejętność tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów,
• łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów,
• znajomość obsługi urządzeń informatycznych,
• wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne,
• dokładność, terminowość, systematyczność,
• zdolność szybkiego przyswajania informacji
• umiejętność pracy w zespole,
• zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność samodyscyplina,
• dyspozycyjność.
• posiadanie obywatelstwa polskiego,
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
• wykształcenie wyższe o kierunku: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, administracja publiczna, kierunki społeczne lub humanistyczne;
• co najmniej 3-letni staż pracy
• znajomość podstawowych technik public relations
• zainteresowanie zagadnieniami związanymi z kulturą, życiem społecznym, gospodarczym i politycznym,
• pisemna swoboda wypowiedzi,
• umiejętność tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów,
• łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów,
• znajomość obsługi urządzeń informatycznych,
• wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne,
• dokładność, terminowość, systematyczność,
• zdolność szybkiego przyswajania informacji
• umiejętność pracy w zespole,
• zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność samodyscyplina,
• dyspozycyjność.
b. Wymagania dodatkowe:
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• umiejętność obsługi programów graficznych
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień pracownika należy w szczególności:
1) wdrażanie założeń, wynikających z Długoterminowej Strategii Zarządzania Marką Gorzów Przystań, poprzez opracowywanie koncepcji działań promocyjnych Miasta w planach rocznych i wieloletnich, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania instrumentów public relations;
2) inicjowanie i koordynacja kampanii promocyjnych i public relations, kształtujących pozytywny wizerunek Miasta;
3) opracowywanie i realizacja rocznych planów imprez promocyjnych, w tym targowo - wystawienniczych z udziałem Miasta;
4) prowadzenie monitoringu mediów, w tym forów i portali społecznościowych
oraz współudział w organizacji konferencji prasowych;
5) budowanie sieci partnerów promocji Miasta w ramach współpracy z organami samorządu terytorialnego i administracji rządowej, instytucjami kulturalnymi
i naukowymi, innymi podmiotami publicznymi i prywatnymi oraz przedstawicielami strategicznych branż rozwojowych Miasta i środowiskami opiniotwórczymi;
6) planowanie, koordynacja i nadzór nad kampaniami promocyjnymi, informacyjnymi i społecznymi z wykorzystaniem internetowych narzędzi komunikacji;
7) monitoring działań z zakresu komunikacji internetowej, prowadzonej przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta oraz inne jednostki miejskie, w celu zintegrowania procesu komunikacji internetowej;
8) podejmowanie działań, w tym z mediami, agencjami marketingowymi i public relations w celu systematycznego zwiększenia obecności Miasta w mediach, zgodnie z harmonogramem, przyjętym w Długoterminowej Strategii Zarządzania Marką Gorzów Przystań;
9) współdziałanie z Biurem Prasowym w zakresie opracowywania systemów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
10) współudział w organizowaniu oprawy promocyjnej imprez z udziałem miasta;
11) redagowanie tekstów prasowych opisujących działania realizowane przez Biuro;
12) współudział w organizacji spotkań z mediami;
13) aktualizacja treści w zakresie promocji miasta oraz wdrażania marki Gorzów
na stronie www.gorzow.pl/przystan,
14) opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń z zakresu działania stanowiska pracy,
15) przestrzeganie obowiązujących procedur przy udzielaniu zamówień finansowanych ze środków publicznych,
16) sporządzenie projektów umów zawieranych w trybie zamówień publicznych.
1) wdrażanie założeń, wynikających z Długoterminowej Strategii Zarządzania Marką Gorzów Przystań, poprzez opracowywanie koncepcji działań promocyjnych Miasta w planach rocznych i wieloletnich, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania instrumentów public relations;
2) inicjowanie i koordynacja kampanii promocyjnych i public relations, kształtujących pozytywny wizerunek Miasta;
3) opracowywanie i realizacja rocznych planów imprez promocyjnych, w tym targowo - wystawienniczych z udziałem Miasta;
4) prowadzenie monitoringu mediów, w tym forów i portali społecznościowych
oraz współudział w organizacji konferencji prasowych;
5) budowanie sieci partnerów promocji Miasta w ramach współpracy z organami samorządu terytorialnego i administracji rządowej, instytucjami kulturalnymi
i naukowymi, innymi podmiotami publicznymi i prywatnymi oraz przedstawicielami strategicznych branż rozwojowych Miasta i środowiskami opiniotwórczymi;
6) planowanie, koordynacja i nadzór nad kampaniami promocyjnymi, informacyjnymi i społecznymi z wykorzystaniem internetowych narzędzi komunikacji;
7) monitoring działań z zakresu komunikacji internetowej, prowadzonej przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta oraz inne jednostki miejskie, w celu zintegrowania procesu komunikacji internetowej;
8) podejmowanie działań, w tym z mediami, agencjami marketingowymi i public relations w celu systematycznego zwiększenia obecności Miasta w mediach, zgodnie z harmonogramem, przyjętym w Długoterminowej Strategii Zarządzania Marką Gorzów Przystań;
9) współdziałanie z Biurem Prasowym w zakresie opracowywania systemów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
10) współudział w organizowaniu oprawy promocyjnej imprez z udziałem miasta;
11) redagowanie tekstów prasowych opisujących działania realizowane przez Biuro;
12) współudział w organizacji spotkań z mediami;
13) aktualizacja treści w zakresie promocji miasta oraz wdrażania marki Gorzów
na stronie www.gorzow.pl/przystan,
14) opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń z zakresu działania stanowiska pracy,
15) przestrzeganie obowiązujących procedur przy udzielaniu zamówień finansowanych ze środków publicznych,
16) sporządzenie projektów umów zawieranych w trybie zamówień publicznych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Okólna 2, parter. W budynku brak jest windy osobowej.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
pow. 6%
V. Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami:
• kopia dowodu osobistego,
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
• kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni,
• kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
• kopia dowodu osobistego,
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
• kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni,
• kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-04-03 15:15:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko ds. public relations” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 3 kwietnia 2015 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 3 kwietnia 2015 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
c. Miejsce:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko ds. public relations” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 3 kwietnia 2015 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 3 kwietnia 2015 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.