Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2014Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. obsługi biura
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Obsługi Prawnej
Data udostępnienia: 2014-02-14
Ogłoszono dnia: 2014-02-14 przez Lidia Matys
Termin składania dokumentów: 2014-02-24 15:15:00
Nr ogłoszenia: 5/2014
Id ogłoszenia: WOR.I.2110.5.2014
Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe ;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność zarządzania czasem pracy;
- praktyczna umiejętność obsługi komputera, w szczególności posługiwania się edytorami tekstu i arkuszami kalkulacyjnymi;
- obowiązkowość, rzetelność, systematyczność,
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe ;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność zarządzania czasem pracy;
- praktyczna umiejętność obsługi komputera, w szczególności posługiwania się edytorami tekstu i arkuszami kalkulacyjnymi;
- obowiązkowość, rzetelność, systematyczność,
b. Wymagania dodatkowe:
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało przede wszystkim:
- prowadzenie rejestru spraw sądowych i opinii prawnych
- prowadzenie spraw administracyjnych obsługi prawnej, w tym:
a) przyjmowanie i przekazywanie korespondencji obsługi prawnej,
b) przekazywanie pism do wysyłki pocztowej,
c) kompletowanie aktów prawnych,
d) obsługa komputera,
e) powielanie materiałów na potrzeby obsługi prawnej,
f) zabezpieczenie radców prawnych w materiały biurowe,
g) nadzór nad sprzętem znajdującym się na stanie Biura Obsługi Prawnej,
- przygotowywanie wniosków o klauzulę wykonalności po uprawomocnieniu do sądu.
- przygotowywanie wniosków do komorników po uzyskaniu klauzuli wykonalności.
- dokonywanie opłat za wpis sądowy i zaliczkę komorniczą.
- współpraca z Wydziałami Urzędu Miasta w zakresie prowadzonych spraw.
- obsługa komputerowych systemów informatycznych na swoim stanowisku pracy.
- redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania Biura.
- prowadzenie rejestru spraw sądowych i opinii prawnych
- prowadzenie spraw administracyjnych obsługi prawnej, w tym:
a) przyjmowanie i przekazywanie korespondencji obsługi prawnej,
b) przekazywanie pism do wysyłki pocztowej,
c) kompletowanie aktów prawnych,
d) obsługa komputera,
e) powielanie materiałów na potrzeby obsługi prawnej,
f) zabezpieczenie radców prawnych w materiały biurowe,
g) nadzór nad sprzętem znajdującym się na stanie Biura Obsługi Prawnej,
- przygotowywanie wniosków o klauzulę wykonalności po uprawomocnieniu do sądu.
- przygotowywanie wniosków do komorników po uzyskaniu klauzuli wykonalności.
- dokonywanie opłat za wpis sądowy i zaliczkę komorniczą.
- współpraca z Wydziałami Urzędu Miasta w zakresie prowadzonych spraw.
- obsługa komputerowych systemów informatycznych na swoim stanowisku pracy.
- redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania Biura.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko pracy mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Sikorskiego 3-4. W budynku nie ma windy osobowej.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami
- kopia dowodu osobistego
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia , kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
- kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe)
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)”
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia , kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
- kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe)
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-02-24 15:15:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „stanowisko urzędnicze w Biurze Obsługi Prawnej” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (Kancelaria Ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 24 lutego 2014 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta)
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 24 lutego 2014 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta)
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie
n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3 – 4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gorzow.pl)
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3 – 4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gorzow.pl)
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
c. Miejsce:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „stanowisko urzędnicze w Biurze Obsługi Prawnej” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 24 lutego 2014 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta)
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 24 lutego 2014 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta)
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3 – 4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow)
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.