Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2014Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. organizacyjnych i usuwania pojazdów
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Transportu Publicznego
Data udostępnienia: 2014-03-05
Ogłoszono dnia: 2014-03-05 przez Lidia Matys
Termin składania dokumentów: 2014-03-17 15:15:00
Nr ogłoszenia: 7/2014
Id ogłoszenia: WOR.I.2110.7.2014.LM
Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
-
posiadanie obywatelstwa polskiego;
-
korzystanie z pełni praw publicznych;
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
-
wykształcenie wyższe o kierunku prawo lub administracja
-
znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym, kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
-
znajomość obsługi komputera (w tym pakietu Office) oraz urządzeń biurowych;
-
bardzo dobre umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem;
-
wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
-
samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji;
- obowiązkowość, rzetelność, systematyczność;
-
umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
• znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym
• mile widziana znajomość obsługi kasy fiskalnej
• mile widziana znajomość obsługi kasy fiskalnej
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało przede wszystkim:
A) W zakresie spraw organizacyjnych wydziału:
a) prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną i organizacją pracy Wydziału,
b) prowadzenie dokumentacji dotyczącej czasu pracy w Wydziale,
c) uaktualnianie regulaminu i zakresów czynności pracowników Wydziału,
d) prowadzenie dokumentacji Wydziału związanej z kontrolą zarządczą,
e) prowadzenie rejestrów Wydziału, w tym Rejestru Skarg i Wniosków kierowanych do Wydziału,
f) prowadzenie zbiorów aktów prawnych,
g) stosowanie przepisów Instrukcji Kancelaryjnej i innych przepisów prawa
na stanowisku pracy,
h) dbałość o kompetentną i kulturalną obsługę interesantów
B) W zakresie usuwania pojazdów:
a) prowadzenie pełnej procedury po przepadku na rzecz miasta pojazdów usuniętych na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym,
b) prowadzenie ewidencji magazynowej przejętych pojazdów,
c) przygotowanie informacji wraz z kompletem dokumentów do wystąpienia
o dofinansowanie do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej za pojazdy przekazane w danym roku do recyklingu,
d) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie obciążenia kosztami, jakie miasto poniosło od momentu wydania dyspozycji usunięcia pojazdu
z drogi do momentu jego likwidacji w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym,
e) prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie art. 130a ust. 2a ustawy Prawo o ruchu drogowym w sprawie obciążenia z tytułu nieuiszczonych kosztów za odstąpienie od usunięcia pojazdu,
f) sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień Publicznych
w zakresie usuwania i przechowywania pojazdów na parkingu strzeżonym
na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
oraz przygotowanie projektu umowy,
g) wykonywanie czynności nadzoru w zakresie prowadzonego przez podmiot zewnętrzny parkingu i usługi polegającej na usuwaniu pojazdów w oparciu
o zawartą umowę,
h) przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia komisji rady,
i) przygotowywanie wniosków o wniesienie sprawy na posiedzenie kolegium prezydenta,
j) współdziałanie z innymi wydziałami i biurami w celu realizacji zadań wymagających uzgodnień.
a) prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną i organizacją pracy Wydziału,
b) prowadzenie dokumentacji dotyczącej czasu pracy w Wydziale,
c) uaktualnianie regulaminu i zakresów czynności pracowników Wydziału,
d) prowadzenie dokumentacji Wydziału związanej z kontrolą zarządczą,
e) prowadzenie rejestrów Wydziału, w tym Rejestru Skarg i Wniosków kierowanych do Wydziału,
f) prowadzenie zbiorów aktów prawnych,
g) stosowanie przepisów Instrukcji Kancelaryjnej i innych przepisów prawa
na stanowisku pracy,
h) dbałość o kompetentną i kulturalną obsługę interesantów
B) W zakresie usuwania pojazdów:
a) prowadzenie pełnej procedury po przepadku na rzecz miasta pojazdów usuniętych na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym,
b) prowadzenie ewidencji magazynowej przejętych pojazdów,
c) przygotowanie informacji wraz z kompletem dokumentów do wystąpienia
o dofinansowanie do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej za pojazdy przekazane w danym roku do recyklingu,
d) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie obciążenia kosztami, jakie miasto poniosło od momentu wydania dyspozycji usunięcia pojazdu
z drogi do momentu jego likwidacji w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym,
e) prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie art. 130a ust. 2a ustawy Prawo o ruchu drogowym w sprawie obciążenia z tytułu nieuiszczonych kosztów za odstąpienie od usunięcia pojazdu,
f) sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień Publicznych
w zakresie usuwania i przechowywania pojazdów na parkingu strzeżonym
na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
oraz przygotowanie projektu umowy,
g) wykonywanie czynności nadzoru w zakresie prowadzonego przez podmiot zewnętrzny parkingu i usługi polegającej na usuwaniu pojazdów w oparciu
o zawartą umowę,
h) przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia komisji rady,
i) przygotowywanie wniosków o wniesienie sprawy na posiedzenie kolegium prezydenta,
j) współdziałanie z innymi wydziałami i biurami w celu realizacji zadań wymagających uzgodnień.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko pracy mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Okólnej 2, I i II piętro. W budynku brak jest windy osobowej.
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko pracy mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Okólnej 2, I i II piętro. W budynku brak jest windy osobowej.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami
- kopia dowodu osobistego
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia , kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
- kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe)
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia , kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
- kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe)
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-03-17 15:15:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ds. organizacyjnych i usuwania pojazdów” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 17 marca 2014 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta)
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie
n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
c. Miejsce:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ds. organizacyjnych i usuwania pojazdów” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 17 marca 2014 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta)
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie
n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3 – 4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzowl)
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.