Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. realizacji inwestycji
Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Inwestycji
Data udostępnienia: 2014-01-16
Ogłoszono dnia: 2014-01-16 przez Lidia Matys
Termin składania dokumentów: 2014-01-29 15:15:00
Nr ogłoszenia: 2/2014
Id ogłoszenia: WOR.I.2110.2.2014.LM
Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
• posiadanie obywatelstwa polskiego
• korzystanie z pełni praw publicznych
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
• wykształcenie wyższe budowlane,
• minimum 3-letni staż pracy
• Znajomość aktów prawnych :
– prawo budowlane wraz z aktami towarzyszącymi z zakresu przygotowania inwestycji,
– prawo zamówień publicznych wraz ze zmianami,
– ustawa o ochronie środowiska,
- ustawa o finansach publicznych,
• znajomość procedur i wymagań w odniesieniu do zadań współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych
• umiejętność przygotowania zakresu prac projektowych zadania oraz procedur przetargowych związanych z wyborem biur projektowych zgodnie z wymaganiami inwestora
• umiejętność analizowania i oceny dokumentacji projektowej pod kątem jego kompletności zgodnie z wymaganiami inwestora
• umiejętność przygotowania dokumentów oraz znajomość procedur przetargowych na wybór inwestorów zastępczych oraz wykonawców robót budowlano-montażowych
• znajomość funkcjonującego na rynku budowlanym poziomu cen usług na opracowanie dokumentacji projektowej, wynagrodzenia inwestora zastępczego oraz wykonawców robót
• umiejętność należytej koordynacji procesu inwestycyjnego wraz ze znajomością procedur odbioru
• umiejętność należytego przygotowania realizacji i finansowania inwestycji wraz z aktualizowaniem wszelkich zmian w dokumentach budżetowych i planistycznych inwestora
• biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych
• znajomość programów (Word, Exel, Acces)
• wysoka kultura osobista, zdolność zapobiegania konfliktom
• umiejętność pracy w zespole
• obowiązkowość, rzetelność, systematyczność,
• komunikatywność
• asertywność
• korzystanie z pełni praw publicznych
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
• wykształcenie wyższe budowlane,
• minimum 3-letni staż pracy
• Znajomość aktów prawnych :
– prawo budowlane wraz z aktami towarzyszącymi z zakresu przygotowania inwestycji,
– prawo zamówień publicznych wraz ze zmianami,
– ustawa o ochronie środowiska,
- ustawa o finansach publicznych,
• znajomość procedur i wymagań w odniesieniu do zadań współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych
• umiejętność przygotowania zakresu prac projektowych zadania oraz procedur przetargowych związanych z wyborem biur projektowych zgodnie z wymaganiami inwestora
• umiejętność analizowania i oceny dokumentacji projektowej pod kątem jego kompletności zgodnie z wymaganiami inwestora
• umiejętność przygotowania dokumentów oraz znajomość procedur przetargowych na wybór inwestorów zastępczych oraz wykonawców robót budowlano-montażowych
• znajomość funkcjonującego na rynku budowlanym poziomu cen usług na opracowanie dokumentacji projektowej, wynagrodzenia inwestora zastępczego oraz wykonawców robót
• umiejętność należytej koordynacji procesu inwestycyjnego wraz ze znajomością procedur odbioru
• umiejętność należytego przygotowania realizacji i finansowania inwestycji wraz z aktualizowaniem wszelkich zmian w dokumentach budżetowych i planistycznych inwestora
• biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych
• znajomość programów (Word, Exel, Acces)
• wysoka kultura osobista, zdolność zapobiegania konfliktom
• umiejętność pracy w zespole
• obowiązkowość, rzetelność, systematyczność,
• komunikatywność
• asertywność
b. Wymagania dodatkowe:
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
• posiadanie uprawnień budowlanych
• Doświadczenia we współdziałaniu z biurami projektowymi, inwestorami zastępczymi i wykonawcami robót budowlano – montażowych.
• posiadanie uprawnień budowlanych
• Doświadczenia we współdziałaniu z biurami projektowymi, inwestorami zastępczymi i wykonawcami robót budowlano – montażowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć przede wszystkim
• prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych w zakresie przygotowania i rozliczenia finansowego
• przygotowanie przetargów na prowadzone zadania inwestycyjne we współpracy z Wydziałem Obsługi Urzędu
• prowadzenie bieżącego monitoringu zadań inwestycyjnych w aspekcie zawartych umów
• wnikliwa analiza celowości i zakresu robót dodatkowych występujących na prowadzonym zadaniu oraz udział w negocjacji cen
• prowadzenie rejestru wydatków poszczególnych zadań inwestycyjnych
• współdziałanie z biurami projektowymi, inwestorami zastępczymi i wykonawcami robót budowlano - montażowych
• dokonywanie corocznej inwentaryzacji inwestycji
• załatwianie innych spraw zleconych przez Dyrektora Wydziału
• prowadzenie korespondencji w załatwianych sprawach
• prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych w zakresie przygotowania i rozliczenia finansowego
• przygotowanie przetargów na prowadzone zadania inwestycyjne we współpracy z Wydziałem Obsługi Urzędu
• prowadzenie bieżącego monitoringu zadań inwestycyjnych w aspekcie zawartych umów
• wnikliwa analiza celowości i zakresu robót dodatkowych występujących na prowadzonym zadaniu oraz udział w negocjacji cen
• prowadzenie rejestru wydatków poszczególnych zadań inwestycyjnych
• współdziałanie z biurami projektowymi, inwestorami zastępczymi i wykonawcami robót budowlano - montażowych
• dokonywanie corocznej inwentaryzacji inwestycji
• załatwianie innych spraw zleconych przez Dyrektora Wydziału
• prowadzenie korespondencji w załatwianych sprawach
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko pracy mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Kombatantów 34, IX piętro. W budynku jest winda osobowa.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
pow. 6%
V. Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami
• kopia dowodu osobistego
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia , kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
• kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe)
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
• kopia dowodu osobistego
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia , kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
• kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe)
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-01-29 15:15:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Stanowisko ds. realizacji inwestycji” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 29 stycznia 2014 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta)
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 29 stycznia 2014 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta)
c. Miejsce:
Osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3 – 4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow)
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3 – 4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow)