Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Wydziału

Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: Wydział Administracyjny

Data udostępnienia: 2015-02-17

Ogłoszono dnia: 2015-02-17 przez Lidia Matys

Termin składania dokumentów: 2015-02-27 15:15:00

Nr ogłoszenia: 3/2015

Id ogłoszenia: WOR.I.2110.3.2015.LM

Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
• posiadanie obywatelstwa polskiego,
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
• wykształcenie wyższe;
• co najmniej trzyletni staż pracy
• umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem,
• umiejętność  kierowania dużym zespołem pracowników,
• umiejętność działania pod presją czasu,
• wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
• wysoka odporność na stres,
• dyspozycyjność,
• obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność,
 
b. Wymagania dodatkowe:

Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
• znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy Prawo zamówień publicznych.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:


Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień  Dyrektora Wydziału Administracyjnego Urzędu  Miasta należy w szczególności:
1) zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań wydziału wynikających z  regulaminu organizacyjnego;
2) programowanie działalności wydziału;
3) opracowywanie projektów uchwał oraz ich realizacja;
4) opracowywanie projektów zarządzeń prezydenta  oraz realizacja wydanych zarządzeń;
5) sporządzanie na potrzeby prezydenta projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia komisji rady;
6) współdziałanie z innymi wydziałami i biurami w celu realizacji zadań wymagających uzgodnień;
7) przygotowywanie materiałów merytorycznych i sprawozdawczo-informacyjnych dla prezydenta, jego zastępców, sekretarza,  skarbnika i dyrektora urzędu;
8) uczestnictwo w sesjach i posiedzeniach komisji rady zgodnie z dyspozycją prezydenta oraz jego zastępców, sekretarza, skarbnika i dyrektora urzędu;
9) współdziałanie z organami administracji publicznej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi;
10) udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków;
11) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników postanowień regulaminów obowiązujących w urzędzie oraz tajemnicy służbowej;
12) współpraca z Wydziałem Organizacyjnym w zakresie aktualizacji obowiązujących procedur załatwianych spraw;
13) dbałość o kompetentną i kulturalną obsługę interesantów;
14) wnioskowanie do prezydenta w sprawie ustalenia i zmian regulaminu wewnętrznego wydziału;
15) realizowanie budżetu miasta w części dotyczącej wydziału, dokonywanie bieżącej
i okresowej analizy realizacji budżetu w zakresie dotyczącym wydziału oraz analiza ekonomiczno-finansowa planowanych i dokonywanych przedsięwzięć gospodarczych
w powiązaniu z budżetem;
16) współpraca z powołanymi przez prezydenta zespołami opiniująco-doradczymi i pełnomocnikami;
17) prowadzenie indywidualnych szkoleń podległych pracowników na stanowiskach pracy;
18) realizacja zadań obronnych i obrony cywilnej zgodnie z wytycznymi prezydenta;
19) przestrzeganie obowiązujących procedur przy udzielaniu zamówień finansowanych ze środków publicznych;
20) zapewnienie funkcjonowania w wydziale  skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej;
21) przygotowanie i dostosowanie procedur funkcjonalnych wydziału do standardów Unii Europejskiej;
22) nadzór nad wdrażaniem właściwych dla wydziału projektów informatycznych;
23) zapewnienie przestrzegania przepisów BHP;
24) nadzór nad prowadzeniem Wydziałowego Rejestru Skarg i Wniosków oraz innych rejestrów wymaganych obowiązującymi przepisami;
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

 
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Sikorskiego 3-4, III piętro. W budynku brak jest windy osobowej.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

pow. 6%

V. Wymagane dokumenty:

 
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami:
 
• kopia dowodu osobistego,
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
• kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni,
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182)  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)”.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-02-27 15:15:00
b. Sposób:
 
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko Dyrektora Wydziału Administracyjnego” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 27 lutego 2015 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
 
c. Miejsce:
 
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko Dyrektora Wydziału Administracyjnego” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 27 lutego 2015 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
 

VII. Informacje dodatkowe:

 
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.