Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. ewidencji majątku miasta
Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1 etat
Wydział: Wydział gospodarki Nieruchomościami i Majątku
Data udostępnienia: 2015-03-23
Ogłoszono dnia: 2015-03-23 przez Lidia Matys
Termin składania dokumentów: 2015-04-03 15:15:00
Nr ogłoszenia: 10/2015
Id ogłoszenia: WOR.I.2010.10.2015.LM
Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
• posiadanie obywatelstwa polskiego,
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
• wykształcenie wyższe ekonomiczne;
• posiadanie obywatelstwa polskiego,
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
• wykształcenie wyższe ekonomiczne;
• co najmniej 2-letnie doświadczenie pracy w księgowości
• znajomość przepisów dotyczących rachunkowości i finansów publicznych
• zdolności analityczne, umiejętność sporządzania sprawozdań, raportów statystycznych oraz weryfikacji danych księgowych,
• znajomość obsługi urządzeń informatycznych, w tym bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word
• wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne,
• dokładność, terminowość, systematyczność,
• umiejętność pracy w zespole.
• znajomość obsługi urządzeń informatycznych, w tym bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word
• wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne,
• dokładność, terminowość, systematyczność,
• umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
• znajomość ustawy o samorządzie gminnym.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień pracownika należy w szczególności:
• Ewidencjonowanie majątku, przekazywanie i likwidowanie
• Ewidencjonowanie zmian w zakresie wartości, przeznaczenia i użytkowania
• Uczestniczenie w inwentaryzacji, uzgadnianiu wyników spisów, weryfikowanie i rozliczanie ich
• Przygotowywanie opracowań dotyczących majątku, jego stanu i sposobu gospodarowania
• Przygotowywanie sprawozdań z zakresu statystyki publicznej
• Przygotowywanie projektu budżetu i sprawozdań z jego realizacji
• Przygotowywanie informacji i o realizacji sprzedaży opodatkowanej i wystawianie faktur
• Prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych miasta
• Obsługa komputerowych systemów informatycznych na swoim stanowisku pracy
• Ewidencjonowanie majątku, przekazywanie i likwidowanie
• Ewidencjonowanie zmian w zakresie wartości, przeznaczenia i użytkowania
• Uczestniczenie w inwentaryzacji, uzgadnianiu wyników spisów, weryfikowanie i rozliczanie ich
• Przygotowywanie opracowań dotyczących majątku, jego stanu i sposobu gospodarowania
• Przygotowywanie sprawozdań z zakresu statystyki publicznej
• Przygotowywanie projektu budżetu i sprawozdań z jego realizacji
• Przygotowywanie informacji i o realizacji sprzedaży opodatkowanej i wystawianie faktur
• Prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych miasta
• Obsługa komputerowych systemów informatycznych na swoim stanowisku pracy
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, piętro III. W budynku brak jest windy osobowej.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
pow. 6%
V. Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami:
• kopia dowodu osobistego,
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
• kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni,
• kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
• kopia dowodu osobistego,
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
• kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni,
• kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)”.
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko ds. ewidencji majątku miasta ” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 3 kwietnia 2015 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)”.
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko ds. ewidencji majątku miasta ” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 3 kwietnia 2015 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-04-03 15:15:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko ds. ewidencji majątku miasta ” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 3 kwietnia 2015 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
c. Miejsce:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko ds. ewidencji majątku miasta ” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 3 kwietnia 2015 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Lidia Matys |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-03-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Lidia Matys |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-03-24 18:07:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-03-24 18:10:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-14 18:28:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2276 raz(y) |